امازینگ / ورزش و تندرستی / اخبار ورزشی / احتمال بازگشت الکس فرگوسن به منچستر یونایتد

احتمال بازگشت الکس فرگوسن به منچستر یونایتد

احتمال بازگشت الکس فرگوسن به منچستر یونایتد

خبر بازگشت فرگوسن, خبر برگشتن فرگوسن,برگشت فرگوسن به منچستر,مربی منچستر,لیگ برتر ,منچستریونایتد, شیاطین سرخ, الکس فرگوسن, دیوید مویس ,

 

پس از کسب نتایج ضعیف منچستریوناتید با دیوید مویس سرمربی پیشین شیاطین سرخ در اره بازگشت به این تیم قرار دارد.

به گزارش تسنیم؛ تیم فوتبال منچستریونایتد چهارشنبه شب در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد برابر ساندرلند تن به شکست داد و از صعود به فینال باز ماند.
این بازی در وقت‌ قانونی در مجموع ۲ دیدار رفت‌ و برگشت ۲ بر ۲ و در وقت‌های اضافه هم ۳ بر ۳ خاتمه یافت تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به فینال این رقابت‌ها را مشخص کند. شیاطین سرخ در نهایت در ضربات پنالتی ۲ بر یک مغلوب ساندرلند شدند و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.
منچستریونایتد که اخیرا در دور سوم جام‌حذفی انگلیس با قبول شکست ۲ بر یک مقابل سوانزی از دور رقابت‌ها حذف شد با حذف از گردونه رقابت‌های جام اتحادیه و جایگاه ضعیفی که این تیم در لیگ برتر دارد، جایگاه دیوید مویس در این تیم بیشتر از هر زمان دیگر به خطر افتاد.
بر اساس گزارش‌های منتشرشده خانواده گلیزر، مالکین آمریکایی باشگاه منچستریونایتد که از عملکرد تیم فوتبال خود رضایت ندارند ۵ گزینه برای جانشینی مویس در نظر دارند که عبارتند از سرالکس فرگوسن، کارلوس کی‌روش، گاس هیدینگ، یوپ هاینکس و دیه‌گو سیمئونه.
سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید با این تیم اسپانیایی نتایج خیلی خوبی گرفته و تیمش در حال حاضر هم جایگاه شایسته‌ای در لالیگا دارد، البته بعید به نظر می‌رسد که سیمئونه و اتلتیکو به پایان همکاری با یکدیگر رضایت دهند.
به هر حال ۳ گزینه دیگر یعنی کی‌روش، هیدینگ و هاینکس آماده سرمربیگری منچستریونایتد هستند. البته کی‌روش که تیم ملی ایران را به جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل رساند اخیرا اعلام کرده که اگر مسئولین منچستریونایتد به وی پیشنهاد جانشینی دیوید مویس را بدهند، نخواهد پذیرفت. در کنار وی در حال حاضر هاینکس و هیدینگ مربیگری تیمی را بر عهده ندارند و احتمال اینکه عهده‌دار هدایت شیاطین سرخ شوند، وجود دارد.
خانواده گلیزر اگر به هر دلیل موفق به جذب یکی از این ۴ مربی نشوند به سراغ سرالکس فرگوسنی خواهند رفت که تابستان ۲۰۱۳ پس از کسب ۳۸ جام قهرمانی در طول ۲۶ سال با سرخپوشان منچستر از سمت خود کنار رفت. به نظر می‌رسد احتمال بازگشت فرگی روی نیمکت اولدترافورد بسیار زیاد است چون این مربی ۷۲ ساله در هفته‌های اخیر به شدت وضعیت شیاطین سرخ را دنبال می‌کند.
فرگوسن در روزهای اخیر شاهد این است که امپراطوری قدرتمندی که خودش در منچستریونایتد بنا کرد با دستان مویس رو به نزول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.