امازینگ / اخبار / فرناندا لیما مجری مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۱۳

فرناندا لیما مجری مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۱۳

فرناندا لیما مجری مراسم اهدای توپ طلا ۲۰۱۳

فرناندا لیما

شمارش معکوس برای آغاز مراسم انتخاب برترین های فوتبال دنیا در حالی آغاز شده که نماینده ای از هر یک از نسل های افتخار آفرین فوتبال برزیل خود را برای حضور در آن آماده می کنند.

مراسم معرفی برترین های فوتبال دنیا و اهدای توپ طلا به برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳، در شرایطی دوشنبه در «کانگرس هاوس» در زوریخ سویس برگزار می شود که تمرکز همه اهالی فوتبال به مهم ترین رویداد ورزشی سال میلادی جاری یعنی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل معطوف شده است.

به همین دلیل در این دوره ستاره های افتخارآفرین میزبان جام جهانی قرار است در کانون توجه واقع شوند. طبق اعلام سایت فیفا امسال قرار است از پنج نسل افتخار آفرین سلسائو که قهرمان جام جهانی شده اند نمایندگانی در مراسم معرفی برترین های دنیای فوتبال در زوریخ حضور داشته باشند که این پنج نفر عبارتند از: “پله” (قهرمان جام های جهانی ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰)،”آماریلدو” (قهرمان جام جهانی ۱۹۶۲)، “کارلوس آلبرتو” (قهرمان جام جهانی ۱۹۷۰)، “به به تو” (قهرمان جام جهانی ۱۹۹۴) و “رونالدو” (قهرمان جام های جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲).

مراسم اهدای توپ طلای سال ۲۰۱۳ را “رودگولیت”، اسطوره فوتبال هلند و سرمربی پیشین تیم لس آنجلس گلکسی آمریکا در کنار “فرناندا لیما”، مجری جنجالی مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ اجرا خواهند کرد.

در مراسم انتخاب برترین های دنیای فوتبال در سال ۲۰۱۳، “ریبری”، “رونالدو” و “مسی” در بخش بهترین بازیکن مرد، “نادین آنجرر”، “مارتا” و “ابی ومباک” در بخش بهترین بازیکن زن، “سرالکس فرگوسن”، “یوپ هاینکس” و “یورگن کلوپ” در بخش بهترین مربی مرد و “پیا سونداگ”، “رالف کلرمان” و “سیلویا نید” در بخش برترین مربی زن نامزدهای نهایی هستند.

گفتنی است فرناندا لیما همان کسی است که با پوشش نامناسب خود در قرعه کشی جام جهانی باعث شد فردوسی پور نتواند به خوبی این برنامه را پوشش دهد و این باعث شد عادل  بارها به وی کنایه منشوری بودن بزند.

حال باید ببینیم پوشش وی دربرنامه انتخاب بهترین بازیکن دنیا دوباره خبرساز خواهد شد یانه؟

منبع: جام نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.