امازینگ / اخبار / اخبار اجتماعی / بازداشت عامل افشای قلیان‌ کشی بازیکنان فوتبال

بازداشت عامل افشای قلیان‌ کشی بازیکنان فوتبال

بازداشت عامل افشای قلیان‌ کشی بازیکنان فوتبال

قلیان کشی فوتبالیست ها, بازیکنان قلیانی, قلیان کشیدن بازیکنان فوتبال,اسامی بازیکنان قلیان کش, برنامه نود, عامل لورفتن بازیکنان قلیانی,عکس

بعد از افشاگری برنامه ۹۰ مبنی بر قلیان کشی برخی بازیکنان تیم امید، حواشی جدیدی دامن فوتبال ایران را گرفت و سوژه داغ زمستانی را به اکثر رسانه‌های مکتوب و دیداری و شنیداری داد.

 

به گزارش خبرنگار  قانون ، ماجرا از آنجایی آغاز شد که مدیر کافی شاپ هتل محل اقامت تیم ملی امید در جزیره کیش در آنتن زنده برنامه ۹۰ دست به افشاگری زد و مدعی شد که چند بازیکن تیم ملی زیر ۲۲ سال به همراه پزشک تیم ملی امید مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان را بابت قلیان کشیدن بدهکار هستند! مسئول کافی شاپ هتل محل اقامت تیم ملی امید البته دامنه افشاگری‌اش را وسیع‌تر هم کرد و مدعی شد که فیلم تخلفات بازیکنان تیم ملی و قلیان کشی آن‌ها را نیز در اختیار دارد.

صحبت‌هایی که مسئول کافی‌شاپ در برنامه دوشنبه شب ۹۰ هفته گذشته انجام داد، عواقب زیادی را برای او داشت و مشکلاتی را برایش در پی داشت. از نارضایتی صاحب هتل گرفته که تصمیم به اخراج مسئول کافی شاپ گرفت تا برخورد جدی دوستان و رفقای علیرضا منصوریان که تا آستانه درگیری فیزیکی و گوش مالی دادن فرد مذکور پیش رفت!

 

البته مسئولان منطقه آزاد کیش هم به این موضوع ورود کردند و با اعلام نارضایتی از افشاگری صورت گرفته مدعی شده اند که این اتفاق قطعا مانع استقبال تیم‌های ورزشی از امکانات جزیره و برگزاری اردوهای تدارکاتی در آینده خواهد شد.

 

ماجرا تا جایی پیش رفت که مسئول کافی شاپ رضایت داد تا در صورت پرداخت طلب یک میلیون و پانصد هزارتومانی و پادرمیانی برای ادامه فعالیت در هتل و عدم اخراج، موضع سکوت اختیار کند و فیلم مربوط به قلیان‌کشی بازیکنان و پزشک تیم ملی را در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال قرار دهد.

بلا فاصله بعد از این درخواست، مسئولان تیم امید نسبت به پرداخت بدهی یک میلیون و پانصد هزار تومانی اقدام کردند و در حالی‌که انتظار دریافت فیلم مربوط به قلیان‌کشی را داشتند، با ادعایی جدید و البته عجیب مواجه شدند!

 

مسئول کافی شاپ هتل محل اقامت تیم ملی در پاسخ به درخواست مسئولان تیم امید اعلام کرد مبلغ یک میلیون و پانصد هزارتومان پرداخت شده، بابت بدهی بازیکنان و پزشک تیم امید بوده و برای دریافت فیلم باید رضایت او را جلب کنند!

 

رضایتی که در قبال پرداخت رقم درخواستی او جلب می‌شود و فیلم قلیان‌کشی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. مسئولان تیم امید که به شدت از درخواست مسئول کافی شاپ عصبانی شده بودند، پای مسئولان انتظامی‌جزیره کیش را به پرونده «قلیانی‌های» تیم امید باز کردند و با این ادعا که فرد مذکور قصد اخاذی از آن‌ها را داشته، از مسئول کافی شاپ شکایت کردند.

 

شکایتی که خیلی زود رسیدگی اش به جریان افتاد و مسئول کافی شاپ را متهم به اخاذی کرد. بعد از تکمیل پرونده شکایتی که مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال به جریان انداختند، قرار بازداشت عامل افشاگری قلیان‌کشی بازیکنان و پزشک تیم امید صادر شد و مسئول کافی شاپ، برای ادای توضیحات به مسئولان قضایی جزیره کیش ارجاع داده شد.

 

رسیدگی قضایی به این قضیه باعث شد تا مسئول کافی شاپ از مواضع قبلی خودش عقب نشینی کند و جنبه شوخی به درخواست خودش مبنی بر دریافت پول در قبال فیلم قلیان کشی بدهد!

 

پرونده مسئول کافی شاپ و شکایتی که صورت گرفته بود با تعهد کتبی عامل افشاگری قلیان کشی در خصوص و تحویل فیلم، مختومه شد و خیال مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال بابت عدم پخش تصاویر قلیان‌کشی بازیکنان و پزشک تیم امید در فضای مجازی و رسانه‌ها راحت شد. اتفاقی که در روزهای پایانی هفته گذشته رخ داد و با توجه به تعطیلات آخر هفته به هیچ وجه رسانه‌ای نشد.

گفتنی است، رسانه‌ای شدن قلیان کشی پیام صادقیان و محسن مسلمان علاوه‌بربرکناری چند تن از مسئولان تیم ملی زیر ۲۲ سال، این دو بازیکن جوان را هم از فوتبال ملی معلق کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.