امازینگ / اخبار / اظهارات جدید فرناندا لیما مانکن برزیلی درمورد ایران

اظهارات جدید فرناندا لیما مانکن برزیلی درمورد ایران

اظهارات جدید فرناندا لیما مانکن برزیلی درمورد ایران

عکس های فرناندا لیما مدل معروف برزیلی , مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل

فرناندا لیما

فرناندا لیما، مجری برزیلی مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ که پوشش او در این مراسم جنجال فراوانی را در رسانه‌های دنیا به پا کرد، اعتراف کرد از این بابت که مردم ایران را از تماشای این رویداد مهم محروم کرده، متاسف است.

لیما در گفتگویی با روزنامه آرژانتینی “ناسیون” در خصوص جنجال به وجود آمده درباره نوع پوشش وی اظهار داشت: «اتفاقاتی که پس از آن مراسم رخ داد برای من درس عبرت شد. من هرگز تصور نمی‌کردم که چنین اتفاقی قرار است رخ دهد. زمانی که فهمیدم افراد بسیاری به خاطر نوع پوشش من از تماشای مراسم محروم شده‌اند بسیار ناراحت شدم. من هرگز به ایران سفر نکرده‌ام و آشنایی از نوع پوشش بانوان این کشور ندارم. همانطور که در صفحه فیس بوکم مطرح شده فکر می‌کنم مسئله تفاوت فرهنگی در میان است. خواسته من از مردم این است که صبور باشند و با این موضوع کنار بیایند.»

فرناندا لیما  در ادامه ادعاهای جنجالی اخیر برخی از رسانه‌های جهان در خصوص احتمال تقلب در مراسم فیفا و مشکوک بودن حرکات ژرومه والکه، دبیرکل فیفا به هنگام خارج کردن نام تیم‌ها از داخل گوی‌ها را نادرست دانست و عنوان کرد: «این فرضیه‌پردازی‌ها همیشه وجود داشته است اما نباید به آنها توجه داشت. من زمانی که قرعه‌کشی انجام می‌شد کنار والکه حضور داشتم و هیچ حرکت غیرعادی از او ندیدم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.