امازینگ / اخبار / اخبار اجتماعی / راننده مقصر درگذشت نسیم حشمتی همسر بنیامین دستگیر شد

راننده مقصر درگذشت نسیم حشمتی همسر بنیامین دستگیر شد

راننده مقصر درگذشت نسیم حشمتی همسر بنیامین دستگیر شد

عکس نسیم حشمتی,همسر بنیامین

نسیم حشمتی

امروز خبری دیگری به گوش می رسد که گویا راننده فراری عامل تصادف مرگبار همسر بنیامین بهادری خودش را به پلیس تسلیم کرده است.

گزارش های اولیه حکایت از آن داشت که بامداد یکشنبه نسیم حشمتی، همسر بنیامین پشت فرمان ماشین ماتیز در کنار همسرش و دختر ۲ ساله اش در در بزرگراه همت به سمت شهید باکری در حال رانندگی بوده که خودروی ۲۰۶ از پشت با سرعت با ماشین برخورد کرده و سپس به پهلوی خودروی بنیامین برخورد می کند و ماشین ماتیز نیز از کنترل خارج شده و به خارج از اتوبان منحرف شده و حادثه ناگوار رخ می دهد. راننده ۲۰۶ نیز نیز از محل متواری می شود.

بر اثر این سانحه همسر بنیامین بهادری به شدت آسیب دیده و به بیمارستان منتقل می شود و نهایتا متاسفانه بر اثر خونریزی داخلی فوت می کند.

از همان دقایق اولیه رخ دادن حادثه، بررسی پلیس برای یافتن مقصر اصلی تصادف و عامل مرگ همسر ۲۹ساله خواننده پاپ کشور آغاز شد و با توجه به شماره پلاک به دست آمده و بررسی دوربین های بزرگراه، تلاش ها برای دستگیری اش انجام شد.

بنابر اظهارات نزدیکان بنیامین، با تحقیقات اولیه مشخص شد که خودرو به نام پدر شخص متواری است و یکشنبه شب صاحب خودرو، پسر جوانش را به پلیس معرفی کرد.

آنطور که بنیامین گفته، هنوز نمی داند راننده متواری را می بخشد یا نه و تصمیم دارد با او صحبت کند تا ببیند دلیل رانندگی اش با آن سرعت غیر معمول چه بوده است؟

گزارش های اولیه حکایت از آن داشت که همسر بنیامین پشت فرمان ماشین ماتیز در کنار همسرش و دختر ۲ ساله اش در حال رانندگی بوده که خودروی ۲۰۶ از پشت با سرعت با ماشین برخورد کرده و سپس به پهلوی خودروی بنیامین برخورد می کند و ماشین ماتیز نیز از کنترل خارج شده و به خارج از اتوبان منحرف شده و حادثه ناگوار رخ می دهد. راننده ۲۰۶ نیز نیز از محل متواری می شود.

منبع : inn.ir

۲ دیدگاه‌ها

  1. راننده مقصر درگذشت نسیم حشمتی همسر بنیامین دستگیر شد

    نسیم حشمتی
    امروز خبری دیگری به گوش می رسد که گویا راننده فراری عامل تصادف مرگبار همسر بنیامین بهادری خودش را به پلیس تسلیم کرده است.

    بابا این چه طرز نوشتنه تو را خدا یکم دقت کنید ابروی هر چی ایرانییه بردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.