امازینگ / اخبار / اینترنت / معرفی بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۴

معرفی بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۴

معرفی بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۴

گوشی های هوشمند 2014

گوشی های هوشمند

با آغاز سال جدید میلادی، رقابت کمپانی های تلفن همراه برای عرضه محصولشان به بازار قوت می گیرد. گروهی از کارشناسان لیستی منتشر کرده اند که در آن نام بهترین گوشی های هوشمند جهان که قرار است در سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار شود، آورده شده است.

– گوشی هوشمند HTC M۸/HTC One ۲

نخستین اخبار در مورد گوشی HTC M۸ در ژوئیه ۲۰۱۳ منتشر شد و برخی منابع آگاه اعلام کردند که این محصول مدل بعدی HTC One محسوب می شود. با این وجود شرکت HTC در برخی اخبار اعلام کرده است که نام One را برای بهترین گوشی هوشمند خود حفظ می کند.

بر این اساس می توان پیش بینی کرد که به احتمال قوی مدل بعدی این محصول با نام HTC One ۲ در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شود.

– گوشی هوشمند Xperia Z۲/Avatar سونی

سونی نخستین شرکتی محسوب می شود که در سال ۲۰۱۴ میلادی بهترین گوشی هوشمند خود را به روز رسانی می کند. شرکت سونی طی چند سال اخیر در هر سال دو با بهترین گوشی خود را به روز کرده است. در سال ۲۰۱۳ گوشی های Xperia Z و Xperia Z۱ روانه بازار شدند.

اما پیش بینی می شود که در اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی در نمایشگاه CES بهترین محصول بعدی سونی یعنی Xperia Z۲ عرضه شود که برخی منابع آگاه از این گوشی با نام Avatar یاد کرده اند. گوشی Xperia Z۲ بدنه باریکی دارد و امکانات داخلی آن نسبت به مدل کنونی بسیار ارتقا یافته است.

– گوشی هوشمند Lumia ۹۲۹ نوکیا

شرکت نوکیا در سال ۲۰۱۳ باعث شد محبوبیت گوشی های هوشمند ویندوزی در سراسر جهان افزایش یابد. اما شایعات منتشر شده حاکی از آن است که بهترین محصول ویندوزی این شرکت موسوم به Lumia ۹۲۹ در سال آتی وارد بازار می شود.

این گوشی هوشمند نمایشگر ۵ اینچی Full HD دارد و برای آن دوربین دیجیتالی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به فناوری PureView در نظر گرفته شده است. این گوشی برای آن دسته از کاربرانی که از اندروید خسته شده اند بسیار مناسب است.

– گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ

بسیاری از کارشناسان Galaxy S5 را بهترین گوشی می دانند که سال ۲۰۱۴ وارد بازار جهانی می شود. هم اکنون شایعاتی منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ مگاپیکسی دارد و تراکم تصویر در آن ۵۶۰ پیکسل در هر اینچ مربع است. این گوشی هوشمند شامل پردازنده ۸ هسته ای و رم ۳ گیگابایتی می شود و سامسونگ با این کار می کوشد رقابت بیشتری با بهترین گوشی شرکتHTC انجام دهد.

– گوشی هوشمند LG G Flex

گوشی هوشمند LG G Flex که نخستین محصول شرکت ال جی با نمایشگر منحنی محسوب می شود هم اکنون معرفیث شده است. اما قرار است که این محصول در سال ۲۰۱۴ وارد بازار جهانی شود.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی منحنی ۶ اینچی و پردازنده Snapdragon ۸۰۰ دارد. شرکت ال جی که قصد تولید گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر را دارد، می کوشد با این محصول بیش از گذشته توجه کاربران را به خود جلب کند.

– گوشی هوشمند Galaxy Round سامسونگ

این محصول نخستین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به نمایشگر منحنی محسوب می شود که در اواخر سال ۲۰۱۳ معرفی شده و قرار است که در سال ۲۰۱۴ میلادی به صورت گسترده وارد بازار جهانی شود.

این گوشی هوشمند نمایشگر منحنی ۵.۷ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و امکانات آن شبیه به Galaxy Note ۳ است. برای این محصول پردازنده Snapdragon ۸۰۰ و رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.