امازینگ / اخبار / اخبار حوادث / ماشین بنیامین در لحظه تصادف ۲۰۶ بود یا ماتیز ؟

ماشین بنیامین در لحظه تصادف ۲۰۶ بود یا ماتیز ؟

ماشین بنیامین در لحظه تصادف ۲۰۶ بود یا ماتیز ؟

عکس تصادف بنیامین , عکسی از لحظه تصادف بنیامین, ماشین بنیامین چی بوده, ماشین بنیامین لحظه تصادف,benyamin bahadori,tasadof benyamin, دختر بنیامین

بنیامین

شبکه ایران: این حادثه دلخراش بسیاری از هنرمندان را به واکنش واداشت تا جایی که رضا صادقی که بنا بود در یکی از ویژه برنامه های تلویزیونی یلدا حاضر شود از این حضور عذر خواست. با این حال نبود اطلاع رسانی رسمی از سوی خانواده آن مرحوم سبب شد که از این حادثه دردناک روایت های متفاوتی در رسانه ها انعکاس یابد.
جالب اینکه هر کدام از این روایت هانیز چنان فضا را برای مخاطب مجسم می کنند که انگار نگارنده شخصا در اتوبان همت بوده و به طور نامحسوس خودروی بنیامین را همراهی می کرده ،تناقض این روایت ها است که بیش از هر چیز دیگر جلب توجه می کند. در ادامه دو روایت از این حادثه  را مرور می کنیم:
روایت اول: تصادف میان ماتیز بنیامین و ۲۰۶ عبوری
«شوک» در توصیف این تصادف نوشته است:

همسر خواننده سرشناس پاپ ایرانی در تصادف رانندگی به کام مرگ تلخی فرورفت. نسیم حشمتی در حالی پشت فرمان خودرویش بود که بنیامین بهادری و دختر دو ساله‌شان وی را همراهی می‌کردند غافل از این‌که تراژدی هولناکی در کمین آن‌ها است.
حوالی ساعت ۴ عصر جمعه ۲۹ آذرماه سال‌جاری بنیامین بهادری با نسیم حشمتی، همسرش و دختر دو ساله‌اش سوار بر خودروی ماتیز از بزرگراه شهید باکری وارد اتوبان همت غرب می‌شوند، رانندگی خودرو بر عهده نسیم حشمتی بود و وی آرام و با سرعت معمولی رانندگی می‌کرد، ناگهان یک پژو ۲۰۶ نوک مدادی با سرعت زیادی به خودروی بنیامین بهادری برخورد ‌کرد و در اثر این تصادف سهمگین خودروی ماتیز واژگون شد.
تصادف سنگین بزرگراه همت توجه همه را به خود جلب می‌کند، در این میان راننده خودروی ۲۰۶ بدون توقف و با همان سرعت بالا از محل دور شد. فرار راننده مقصر باعث شد دو خودروی دیگر وی را تعقیب کنند، شماره پلاک این ۲۰۶ تنها نشانه‌ای است که از این راننده فراری در اختیار مأموران پلیس انتظامی و راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.
دقایقی پس از این سانحه و در حالی که اتوبان همت ترافیک ناشی از تصادف را سپری می‌کرد، آمبولانس اورژانس سر رسید و به سرعت نسیم حشمتی که بشـــــــدت دچار آسیب شده بود به بیمارستان پیامبران انتقال داد.
در حالی نسیم حشمتی با جراحات عمیق وارده سوار آمبولانس شد که بنیامین بهادری در سلامتی کامل دختر دو ساله‌اش را در آغوش گرفته و با چشمانی نگران و با شوک ناشی از یک تصادف انتقال همسرش به بیمارستان را تماشا می‌کرد. بیش از سه سال پیش این دو پای سفره عقد نشستند و حاصل آن ازدواج دختر کوچولویی بود که در سرمای روزهای واپسین پاییز نظاره‌گر انتقال مادرش به بیمارستان بود.
همسر بنیامین بهادری با انتقال به بیمارستان پیامبران به سرعت راهی اتاق عمل شد. پزشکان تلاش برای نجات وی را شروع کردند اما هر چه تلاش‌ها بیشتر می‌شد امید برای زنده ماندن رنگ می‌باخت. عقربه‌های ساعت به ۶ عصر که رسید، پزشک معالج از اتاق عمل بیرون آمد و خبر تلخ مرگ نسیم حشمتی را به بنیامین داد.
دقایقی پس از تصادف پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت، اطلاعات به دست آمده و شماره پلاکی که دو راننده در اختیار پلیس قرار داده‌اند و بررسی دوربین‌های بزرگراه نخستین سرنخ‌ها را در اختیار پلیس قرار داد. بنابر اظهارات نزدیکان بنیامین بهادری، بررسی پلیس برای یافتن مقصر اصلی تصادف و عامل مرگ همسر ۲۹ ساله خواننده پاپ کشور آغاز شده و تلاش‌ها برای دستگیری‌اش ادامه دارد.
ظهر دیروز بهشت زهرا(س) میزبان جمعی از هنرمندان کشور بود که برای مراسم خاکسپاری نسیم حشمتی و همدردی با بنیامین بهادری به این آرامستان آمده بودند.
بعدازظهر دیروز در میان حزن و اندوه حاضران، پیکر نسیم حشمتی به خاک سپرده شد تا تلخ‌ترین ترانه زندگی بنیامین را روزگار برایش بخواند.
خبرنگاران شوک پس از شنیدن این حادثه غمبار با پلیس راهور تهران، اورژانس و آتش‌نشانی تهران تماس گرفتند تا در جریان جزییات تصادف مرگبار قرار بگیرند و عجیب این‌که همه این سازمان های امدادی اظهار بی‌اطلاعی کردند و عنوان داشتند چنین حادثه‌ای به آنان گزارش نشده است.
روایت دوم: برخورد خودروی پژو ۲۰۶ بنیامین باپژوی ۲۰۶ دیگری
«هفت صبح» در توصیف این ماجرا آورده است:

جمعه روز تلخی برای بنیامین بهادری، خواننده جوان کشورمان بود. در حالی که این خواننده پاپ جوان به بیمارستان پیامبر(ص) مراجعه کرده بود تا همسرش که از مرگ حتمی بر اثر سانحه رانندگی جان سالم به درد برده بود، مورد معاینه قرار بگیرد، از مرگ ناگهانی او در بیمارستان شوکه شد. نیمه شب جمعه وقتی این خواننده پاپ به همراه همسرش نسیم حشمتی سوار بر خودروی شخصی پژو۲۰۶ از اتوبان شهید باکری وارد بزرگراه شهید همت می شوند، پژو ۲۰۶ دیگری با آن ها برخورد می کند و این برخورد باعث چپ شدن خودروی آن ها و باز شدن در قسمت راننده می شود.

راننده که همسر بنیامین بود از داخل خودرو به بیرون پرت شد و بنیامین که آسیبی ندیده بود از خودرو پیاده می شود تا به همسرش کمک کند اما به گفته او به نظر نمی رسید که همسرش آسیب جدی دیده باشد:«فقط می گفت که کمرم خیلی درد می کند.» اما وقتی بنیامین به بیمارستان مراجعه می کند تا نسیم حشمتی معاینه شود، با صحنه مرگ نا به هنگام همسرش مواجه می شود، مرگی که در اثر خونریزی داخلی رخ داده بود.

در حال حاضر راننده پژو۲۰۶ که با خودروی بنیامین تصادف کرده بود متواری است. البته شماره پلاک خودروی او یادداشت شده که نشان می دهد ساکن کرج است. صبح روز گذشته نیز مراسم خاکسپاری همسر بنیامین در بهشت زهرا با حضور چهره هایی چون محسن رجب پور، علی ضیاء،سید مجید بنی فاطمه،جواد عزتی،هادی کاظمی،فرید احمدی،یاحا کاشانی،شهرام شکوهی و محمد علیزاده برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.