امازینگ / اخبار / وضعیت هوای کشور در روز یکشنبه ۱۷ اذر ۹۲

وضعیت هوای کشور در روز یکشنبه ۱۷ اذر ۹۲

وضعیت هوای کشور در روز یکشنبه ۱۷ اذر ۹۲

وضعیت هوای تهران , وضعیت هوای کشور , 17 اذر 92

وضعیت هوا تا پاپان این هفته

سازمان هواشناسی میگه از امروز یعنی ۱۶ اذر ۹۲  تا پایان هفته،هوای بیشتر استانهای کشور را برفی همراه با وزش باد و هوای سرد پیش بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان هواشناسی از امروز شنبه تا بعدازظهر یکشنبه در سواحل جنوبی دریای خزر و اردبیل وزش باد همراه با افزایش دما پیش بینی کرده است.

همچنین دوشنبه با نفوذ هوای سرد به سواحل دریای خزر،بارش باران و برف و کاهش دما در سواحل جنوبی دریای خزر،اردبیل و به طور پراکنده در شمال غرب آغاز می شود که تا روز سه شنبه ادامه دارد.

روز دوشنبه در برخی مناطق غرب،ارتفاعات زاگرس بارش باران و برف پیش بینی می شود.در سه روز آینده خلیج فارس مواج است.پنج شنبه سامانه بارشی در کشور عراق شکل می گیرد و از این رو نواحی مرکزی و غربی کشور بارانی خواهد بود. از امروز تا بعدازظهر فردا در سواحل شمالی کشور باد می وزد و دما هم افزایش پیدا می کند.

همچنین در استان اردبیل نیز طی روز یکشنبه وزش باد پیش‌بینی می‌شود.همچنین بارش برف و باران در شمال غرب کشور و همچنین استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود و این شرایط جوی تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

در روز دوشنبه ارتفاعات زاگرس و دامنه‌های البرز شاهد بارش برف و باران خواهند بود و این سامانه بارشی نیز در روز سه شنبه به شمال شرق کشور نفوذ می‌کند.
هوای تهران

بارش پراکنده برف در ارتفاعات تهران در اواسط هفته جاری شروع می شود و روزهای آینده وزش باد برای پایتخت پیش‌بینی می‌شود و همین مسئله موجب می‌شود هوای تهران در هفته جاری سالم باشد.

مطابق نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که در ساعات پایانی روز دوشنبه هفته جاری ارتفاعات این کلانشهر ابری شود که با بارش پراکنده برف همراه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.