امازینگ / گالری عکس / عکس های جالب و ديدنی / عکسی جالب از روحانی با لباس ورزشی

عکسی جالب از روحانی با لباس ورزشی

عکسی جالب از روحانی با لباس ورزشی

عکس حسن روحانی , روحانی با لباس ورزشی

روحانی که پیشتر هم علاقه خود به ورزش را پنهان نکرده بود و در سفرهای کاری مختلف در زمان دبیری در شورای عالی امنیت ملی همواره فعالیت ورزشی حتی در دقایقی کوتاه را در نظر داشت، پس از رسیدن به عنوان ریاست جمهوری باز هم دست از ورزش برنداشته و با کوهنوردی در کوه‌های اطراف تهران به ویژه کوه‌های توچال در صدد حفظ سلامتی خود می‌باشد. به تازگی عکسی از روحانی منتشر شده که وی را در پوششی متفاوت با آنچه در مجامع عمومی حاضر می‌شود، نشان می‌دهد.

با وجود اینکه دولت یازدهم از بدو شروع فعالیتش روزهای پر مشغله‌ای را پشت سر گذاشته است و رسیدگی به امور مختلف در دستور کار اعضای هیات دولت قرار دارد، با این حال حسن روحانی رئیس جمهور ایران در این مدت هم ورزش خود را ترک نکرده است.

عکس حسن روحانی , روحانی با لباس ورزشی

عکسی جالب از روحانی با لباس ورزشی

روحانی در این عکس با بر تن داشتن لباس ورزشی و در کنار همراهان خود در کوه‌های اطراف تهران در حال کوهنوردی است و در عین حال به ابراز احساسات مردم حاضر در این کوه هم واکنش نشان می‌دهد.

عیسی ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی در همین خصوص به خبرنگار مهر، گفت: رئیس جمهوری یک چهره ورزشی هم هست که معمولا هفته‌ای یک تا دو بار به کوه‌های اطراف تهران می‌رود. البته آقای روحانی این هفته هنوز به کوهنوردی نرفته‌اند ولی ایشان به ورزش علاقه دارند و به ورزش خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.