امازینگ / اخبار / اخبار اجتماعی / هشدار پلیس فتا در مورد دانلود فایل‌های مبتذل

هشدار پلیس فتا در مورد دانلود فایل‌های مبتذل

هشدار پلیس فتا در مورد دانلود فایل‌های مبتذل

پلیس فتا

سرهنگ باقریان در این باره گفت: برخی افراد خواسته یا ناخواسته وارد سایت‌هایی می‌شوند که دارای محتوای نامناسب بوده و متأسفانه گاهاً اقدام به دانلود کردن برخی فایل‌های به اشتراک گذاشته شده توسط این سایت‌ها می‌کنند، غافل از اینکه در اکثر موارد، فایل‌هایی که روی این سایت‌ها قرار دارد آلوده به انواع بدافزارهای است که با ورود به این سایت‌ها یا دانلود کردن از آنها وارد سیستم شده و اقدام به سرقت اطلاعات افراد می‌کنند.

وی گفت: اخیراً در مواردی مشاهده شده است که افراد با مراجعه به پلیس فتا اعلام می‌کنند که مبالغی به صورت اینترنتی از حساب بانکی آنها به سرقت رفته که با بررسی کارشناسان فتا مشخص شد که این افراد وارد برخی از سایت‌های نامناسب شده و با دانلودکردن فایل از این سایت‌ها سیستم خود را آلوده به بدافزارهایی از قبیل بدافزارهای keylogger کرده‌اند.

رییس پلیس فتای غرب استان تهران تصریح‌کرد: افراد بزهکار طراحی کننده چنین سایت‌هایی از این طریق و توسط این بدافزارها اطلاعات حساب بانکی این افراد را به سرقت برده و حساب بانکی وی را خالی می‌کنند.

باقریان از تمامی شهروندان و کاربران فضای مجازی خواست تا مراقبت لازم را در این زمینه داشته و به هیچ عنوان وارد چنین سایت‌هایی نشده یا فایلی را از آنها دانلود نکنند.

منبع:isna.ir

یک دیدگاه

  1. بگید دانلود نکنید چرا فیلم بازی می کنید برای شما بد اخیییییییییییییییییییییییییییییی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.