امازینگ / سبک زندگی / مسائل زناشویی / خطرات و مضرات رابطه ی جنسی مقعدی (پشت) برای زنان

خطرات و مضرات رابطه ی جنسی مقعدی (پشت) برای زنان

خطرات و مضرات رابطه ی جنسی مقعدی (پشت)

 رابطه از مقعد , رابطه جنسی از پشت

خطرات و مضرات رابطه ی جنسی مقعدی (رابطه جنسی از پشت )

این مطلب ویژه زوجین است !

رابطه مقعدی چیست

رابطه جنسی مقعدی یا آنال سکس عبارت است از انجام عمل جنسی توسط دخول آلت تناسلی مردانه به مقعد زن که از دیرباز تا کنون وجود داشته است.  نزدیکی مقعدی بین دو مرد را لواط نامیده که متاسفانه این عمل با اسم همجنس گرایی در کشورهای غربی زیاد است. مضرات رابطه مقعدی بسیار زیاد و خطرناک بوده و هم از لحاظ پزشکی و هم شرعی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. در عین حال این رابطه برای بعضی از مردان لذت زیادی داشته و به انجام آن علاقه مند می باشند. در ادامه ضمن نگاهی به عوارض این رابطه، نکات پزشکی و شرعی، توصیه هایی جهت کاهش درد و افزایش ایمنی در این نوع رابطه جنسی زناشویی مطرح شده است.

رابطه مقعدی از نظر پزشکی

انجام رابطه جنسی یا نزدیکی از مقعد با هر روش و با استفاده از هر ماده لغزنده کننده یا بی حس کننده به صورت کرم ، اسپری ، روغن ، ژل ،  کاندوم و پماد یک رابطه پر خطر جنسی بوده و استفاده از مواد یاد شده و شیوه های فوق فقط از دردناک بودن این رابطه کاسته و آسیب های جبران نا پذیری به فرد مفعول به لحاظ جسمی و برای هر دو فرد فاعل و مفعول به لحاظ انتقال بیماری های مقاربتی به همراه داشته و به جرأت میتوان گفت که هیچ پزشکی این رابطه را توصیه نمی کند و از نظر علمی غیر قابل قبول میباشد. به بیان دیگر هیچ نظریه ای مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه جنسی ارائه نگردیده و بر عکس این رابطه همیشه از نظر پزشکی نقض گردیده است.

در نواحی مقعد رشته های عصبی زیادی پراکنده شده که این رشته های عصبی بسیار بسیار آسیب پذیر و حساس میباشند و نسبت به هر چیزی که وارد دهانه مقعد ( anal) شود سریعا واکنش نشان میدهند. مکانیزمی از عملکرد داخلی بدنبدین صورت می باشد :

دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکتر sphincter که یکی از آنها داخلی و غیر ارادیست و دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن میباشد و یکی دیگر از این اسفنکتر ها خارجیست که این یکی ارادیست وقتی که غذا بلعیده می شود , از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود . در محل ورود و خروج معده , عضلات حلقوی وجود دارند که به آنها اصطلاحا “اسفنکتر”( sphincter ) گفته می شود و به عنوان دریچه عمل می کنند.

زمانی که شما احساس میکنید که نیاز به عمل خروج مدفوع از دریچه مقعد را دارید این زمانیست که اسفنکتر داخلی ۲ باز شده که خب همانطور که گفته شد غیر ارادیست اما عمل باز کردن دریچه مقعد ( اسفنکتر خارجی) و در کل دفع مدفوع ارادیست و دست شما میباشد یعنی از زمانی که احساس کردید نیاز به wc دارید و خودتون رو نگه میدارید تا به محل مناسب برسید و سپس به اراده خودتون باعث خارج شدن مدفوع می شود این نگه داشتن و این عمل خارج کردن مدفوع توسط اسفنکتر خارجی که ارادیست انجام میشه .

نتیجه این مباحث اینست که رابطه جنسی از راه مقعد یا کلا وارد شدن هر شئی در درون مقعد باعث آسیب دیدگی اسفنکتر خارجی شده و باعث میشود که دریچه خروجی مقعد یا همون آنال به درستی کار خودش رو انجام نده یعنی از قدرت ارادی خارج میشه پس به مرور زمان امکان ارادی خروج مدفوع یا نگه داشتن خود را از دست میدهید در این صورت نا خواسته و غیر ارادی مدفوع از درچه مقعد خارج میشود در اینصورت همیشه لکه هایی از مدفوع در لباس زیر مشاهده می گردد. که خب مسلما این برای هیچ آدمی خوشایند نیست.

رابطه مقعدی از نظر شرع

در دین اسلام به سکس مقعدی بین دو مرد لواط و به سکس مقعدی مرد با زن نیز وطی دبر گفته می‌ شود. عمل لواط در این دین به شدت منع شده و حرام و از گناهان کبیره‌ است و برای آن مجازات اعدام وجود دارد. اما در مورد جواز سکس مقعدی مرد و زن اختلاف وجود دارد به گونه‌ای که برخی معتقدند این عمل کاملاً حرام است و اگر کسی انجام داد باید توبه کند و برخی معتقدند اگر زن راضی نباشد حرام و در غیر اینصورت شدیداً مکروه‌است. اهل سنت این کار را شدیداً حرام می‌دانند و حتی برخی از علمای آنان فتوا داده‌اند که اگر مردی چنین کاری انجام دهد زنش می‌تواند فوراً از او طلاق بگیرد. در ادامه نظر و فتوای برخی از مراجع را ملاحظه فرمایید.

امام صادق (ع)در مورد نزدیکی از پشت اجازه زن را شرط می داند مگر نه حرام است.

فتوای آیت الله مکارم شیرازی را در این خصوص:  در صورت رضایت همسر کراهت شدید دارد و در صورت عدم رضایت حرام است.

برخی از علما می گویند رابطه مقعدی حتی با اجازه زن هم مکروه است.

بنا بر فتوای آیت الله خامنه ای این عمل کراهت شدید دارد و احتیاط در ترک آن است مخصوصا اگر زن راضی نباشد و در صورتی که موجب اذیت او شود حرام است .

بنابر فتوای آیت الله تبریزی آمیزش با همسر از عقب ، بنابر احتیاط واجب جائز نیست.

به فتوای کسانی که این کاررا جایز نمی دانند، اگر کسی مرتکب شد، باید استغفار و توبه نماید. اگر در حال حیض این کار صورت گرفت، ‌خوب است کفّاره بدهد. کفّاره آن اگر در ابتدای ایام حیض باشد، هجده نخود طلای سکّه دارو اگر در وسط عادت باشد، نُه نخود و قسمت آخرت حیض ۵/۴ نخود طلای سکه دار باید به فقیر بدهد.

البته اگر ناخواسته و سهواً نزدیکی صورت گرفته اشکال ندارد. به هر حال چه این عمل جایز باشد و چه نباشد ، باید توجه داشت که این کار عملی غیر طبیعی است و چه بسا تکرار آن مشکلاتی را در سیستم گوارش و دفع مدفوع برای زن به وجود آورد . بنابراین اطاعت از شوهر در این مسئله لازم نیست.

در قوانین مجازات های اسلامی آمده است اگر مردی همسر خود را مجبور به انجام چنین رابطه ای با وی کند زوجه ( زن) می تواند از شوهر خود شکایت کند. کما اینکه هر چیزی که از نظر اسلام مردود شناخته شود حتما به ضرر انسان می باشد که امروزه از نظر پزشکی نیز ثابت شده که این رابطه یک رابطه پرخطر است .

آیات عظام: خویی،‌ اراکی، سیستانی، امام خمینی، آیت الله فاضل و آیت الله تبریزی درخصوص نزدیکی کردن  از پشت می گویند هم از نظر دین و هم از نظر عقل و هم از نظر علم مردود است . اما وجود میل درونی را نمی شود منکر شد.

آیات عظام: امام خمینی، بهجت، خامن ه­ای، صافی، مکارم، نوری کراهت شدید دارد.» امام خمینی، آیت الله نوری و آیت الله فاضل، تعلیقات العروه ج۲، النکاح، الفصل الاول، م ۱؛» آیت الله صافی، توضیح المسائل مراجع، م ۴۵۰؛» آیت الله خامنه­ای، استفتاء س ۴۱۹؛» آیت الله مکارم، تعلیقات علی العروه، احکام الحیض، السابع و دفتر آیت الله بهجت.»

آیت الله سیستانی: اگر زن راضی باشد، کراهت شدید دارد و اگر راضی نباشد، بنا بر احتیاط واجب جایز نیست. » آیت الله سیستانی، توضیح المسائل مراجع، م ۴۵۰٫» آیت الله تبریزی و آیت الله وحید: بنا بر احتیاط واجب جایز نیست.» آیت الله تبریزی، استفتائات، س ۱۴۶۳ و منهاج الصالحین، ج ۱، م۲۲۸ و آیت الله وحید، منهاج الصالحین، ج ۲، م ۲۲۸٫

قرآن مجید نیز درخصوص کامجویى از زن می گوید:

۱) نِسَاؤُکُمْ حَرْثٌ لَکُمْ فَأْتوْا حَرْثَکُمْ أَنَّى‏ شِئْتُمْ….”همسران شما محل بذر افشانى شما هستند، بنا بر این هر زمان‏بخواهید مى‏توانید با آنها آمیزش نمایید…”

۲) فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَیْثُ أَمَرَکُمُ اللَّهُ…”… چون پاک شدند از آن جا که خدا فرمان داده است با ایشان‏ نزدیکى کنید…” (قائلان به حرمت به این آیه استشهاد مى‏کنند.

۳ ) خداوند از زبان پیامبرش لوط که قومش را مورد خطاب قرارداده بود، مى‏فرماید:یَاقَوْمِ هَؤُلاءِ بَنَاتی هُنَّ أَطْهَرُ لَکُمْ…”گفت: اى قوم من! اینها دختران من هستند (ومن حتى حاضرم‏دختران خودم را به عقد شما در آورم اینها) براى شما پاکیزه‏ترند.”

۴) قَالَ هؤُلآءِ بَنَاتِی إِن کُنتُمْ فَاعِلِینَ “لوط به قوم خود گفت: من این دخترانم را به نکاح شما می دهم تااگر خیال عملى دارید انجام دهید.” معتقدان به جواز این کار به این آیه‏وآیه ۷۸ سوره هود و۲۲۳ سوره بقره استشهاد مى‏کنند.

به طور کلی تفصیل احکام را می توان اینگونه شرح داد:

۱ – بنا به نظر اقوى – که نظر مشهور است – نزدیکى کردن با زن یا کنیز از عقب جایز مى‏باشد، ولى شدیداً کراهت دارد، و احوط، ترک ‏این کار است، به ویژه هنگام عدم رضایت زن یا زیان رساندن بدو،چنان که خبر ابن ابى یعفور – که پیشتر گفته شد – بر آن دلالت دارد.

۲ – بنابر جواز این عمل، آیا مى‏توان در ایام حیض از عقب با زن‏نزدیکى کرد؟ اقوى چنین است.

۳- نزدیکى از عقب همچون جماع طبیعى است در وجوب‏غسل، عده گرفتن، تعلق گرفتن مهر، باطل کردن روزه، ثابت شدن‏ حد زنا اگر زن بیگانه باشد، واینکه ملاک تحقق جماع، دخول حشفه(قسمت جلویى آلت تناسلى مرد)یا به مقدار آن، و در حرمت دخترومادر زن، ودیگر احکام مصاهره که بر دخول مترتب است.

۴ – این نوع جماع در حصول حلال شدن زن سه طلاقه کافى‏نیست، زیرا در اخبار آمده است که باید زن ومرد )عسیله( همدیگررا بچشند )کنایه از انزال در رحم زن است( پس در این حالت آمیزش‏جنسى باید از طریق طبیعى صورت پذیرد.

۵ – بعید به نظر مى‏رسد که این کار از آمیزش جنسى واجب چهارماه یکبار، کفایت کند

دلایل تمایل مردان به سکس از پشت

یکی از دلایلی که مرد را به سوی نزدیکی از پشت می‌ کشاند، عدم موفقیت مرد در به ارگاسم رساندن همسرش می‌ باشد. و از این موضوع رنج می‌برد؛ لذا متمایل می‌ شود که از پشت نزدیکی کند. در چنین شرایطی زن می‌ تواند با محبت به شوهرش کمک و او را راهنمایی کند تا او با لمس و بازی با مواضع حساس جنسی‌ اش ، سریع‌ تر آماده شده و به ارگاسم برسد. در این صورت «مرد» احساس قدرت و لذت می‌ کند، واز تقاضای خود منصرف می‌شود.

مضرات پزشکی سکس از مقعد (دُبُر)

اما غیر از وجه شرعی، باید جنبه های بهداشتی چنین رابطه جنسی را نیز در نظر گرفت؛ زیرا از نظر پزشکی احتمال ابتلاء به بسیاری از عفونت‌ ها و بیماری‌ ها برای زن و مرد و به خصوص زن با رابطه جنسی از معقد وجود دارد. حلقه خروجی جداره مقعد به دلیل اینکه مانند واژن قابلیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری لازم برای نزدیکی و حرکت رفت و برگشتی پنیس(آلت تناسلی مرد) را ندارد، در نتیجه احتمال خراش برداشتن و خون ریزی آن بسیار بالا می‌ باشد. این خراش‌ها و بریدگی‌ها اغلب در بافت و بسیار ریز می‌باشند و معمولاً با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیستند. هم چنین، نوک آلت تناسلی مردان نیز به دلیل عدم وجود محیطی مناسب برای حرکت رفت و برگشتی احتمال دارد که دچار خراش در سطح گردد که این مورد خطر دریافت ویروس را در شخص فاعل هم افزایش می‌دهد.

 رابطه از مقعد , رابطه جنسی از پشت

اساسا ساختار مقعد برای انجام رابطه جنسی نمی‌ باشد و بگونه‌ای شکل یافته که برای خروج مدفوع کارایی داشته باشد نه برای دخول جسم خارجی، در نتیجه رابطه جنسی مقعدی کاملا غیر طبیعی است؛ عضلات اسفنگتر اطراف مقعد که کارکرد آنها بستن مجرا می‌باشد بگونه ای شکل گرفته‌اند که در اثر ورود آلت و با فشاری که مرد با آلت خود بر مقعد می‌آورد بنا به طبیعت خود منقبض می‌گردند تا از ورود جلوگیری کنند، این عمل کاملا غیر ارادی می‌باشد و موجب ایجاد زخم های بسیار ریز در دیواره داخلی می‌گردد ( حتی اگر این کار به آرامی صورت گیرد یا از مواد روان کننده استفاده شود).

این زخم ها اگر چه بسیار ریز بوده و شاید هیچگونه دردی نداشته و با چشم قابل مشاهده نباشند ولی شاهراه فوق العاده بزرگی برای ورود باکتری‌ها و ویروس‌های خطرناک (اعم از ویروسهای داخل روده و مدفوع و یا ویروسهایی که از طریق آلت مرد وارد می‌شوند) به داخل جریان خون می‌باشند. این میکروب‌ها می‌توانند بیماری های STD نظیر بیماری ایدز و انواع عفونت های دستگاه گوارشی عفونت های روده‌ ای را ایجاد کنند.

بر اساس برآورد سازمان جهانی بهداشت روزانه شاهد بروز حدود یک میلیون مورد از بیماریهای آمیزشی(STDs) در دنیا هستیم. STD ها میکروب‌هایی هستند که می‌توانند پوست، مخاط، واژن (مهبل)، مقعد (رکتوم یا راست روده)، کبد، دستگاه گوارش و حتی چشم ، دهان و حلق را گرفتار کنند.

گزارش‌ها بیانگر این واقعیتند که STD ها خانمها را بیشتر گرفتار می‌کنند. طی تحقیقات انجام شده معلوم گشته که خطر ابتلا به برخی از STD ها نظیر ویروس HIV ( ایدز) از طریق رابطه جنسی مقعدی بیشتر از رابطه جنسی مهبلی (از طریق فرج) می‌باشد.

رابطه جنسی معقدی همچنین می تواند موجب آسیب های فیزیکی مانند باد شکم‌، بواسیر، شقاق مقعدی، بی اختیاری مدفوعی و نظایر آن گردد. در ضمن این عمل علاوه بر مشکلات یاد شده میتواند موجب پارگی رکتوم گردد که در این صورت نیاز به عمل جراحی می‌باشد.
 رابطه از مقعد , رابطه جنسی از پشت

خطرات رابطه جنسی مقعدی برای زنان

مطالعات نشان داده است که تکرار این عمل موجب ایجاد بی اختیاری مدفوعی می شود، به این دلیل که این عمل موجب تضعیف ماهیچه های اسفنگتر شده و ماهیچه قدرت اولیه خود برای جمع شدن و جلوگیری از خروج مدفوع را از دست میدهد. مساله مهم دیگر از اینجا ناشی می گردد که کوچکترین دستکاری در مقعد (یا رابطه مقعدی) به دلیل نزدیکی زیاد مقعد به مهبل می تواند موجب ورود ویروس های موجود در روده به مهبل شده و بیماریهای عفونی در این ناحیه، همانند ترشحات بد بو در مهبل ، عفونت مثانه ، زگیل ، تبخال ، اختلال و عفونت کلیه ها و حتی سرطان را ایجاد نماید.

طی مطالعه‌ای در آمریکا تحقیقی روی گروهی از زوجین انجام شد و مشخص گردید که درصد بالایی از زنانی که رابطه جنسی مقعدی داشته‌اند، نه تنها هیچ لذتی از این رابطه نمی‌بردند بلکه این نوع رابطه برایشان رنج آور بوده و در صد دیگر، با وجود تجربه این نوع رابطه طی ماه های متمادی، هنوز هم از بعد از انجام آن ، از احساس ناراحتی در مقعد تا چند روز بعد از آن و بویژه هنگام دفع مدفوع، گله‌مند بودند و دلیل انجام این نوع رابطه را خواست شوهرانشان ذکر کرده‌اند.
زنان قربانیان سکس از پشت

دیواره داخلی روده بزرگ (بخش داخلی مقعد) خود قابلیت جذب مستقیم مواد و انتقال مستقیم آن به خون را دارد. بر اساس آمار، انتقال ویروس اچ. آی. وی. از طریق رابطه جنسی مقعدی، همچنان بالاترین میزان درصد خطر اننقال را به خود اختصاص می دهد. در بین افراد آلوده از طریق آمیزش جنسی، مردان همجنسگرایی که به رابطه جنسی مقعدی گرایش دارند، بیشترین قربانیان این ویروس را تشکیل می دهند.

در صورت آلوده بودن هر یک از شرکای جنسی، ریسک انتقال ویروس HIV و سایر بیماری‌های آمیزشی که از طریق خون انتقال می‌یابند، در تماس جنسی از راه مقعد بسیار بالا می‌باشد. در رابطه جنسی از معقد، مهم ترین خطری که اشخاص را تهدید می کند تماس خونی مستقیم و همچنین مایعات درونی بدن با خون شریک جنسی می‌باشد که در صورت آلوده بودن هر یک از شرکای جنسی، احتمال سرایت ویروس HIV به شریک سالم وجود دارد.

رابطه مقعدی در ایران

در ایران هیچ آمار دقیقی از رابطه جنسی مقعدی وجود ندارد اما با وجود محدودیت‌ های اجتماعی و مذهبی و همچنین عدم پذیرش نزدیکی بین دخترهای جوان و پسر های جوان پیش از ازدواج در ایران، احتمال آن داده می‌ شود که رویکرد به آمیزش مقعدی چه در رابطه (دختر– پسر) و چه در رابطه (پسر– پسر) در ابتدای بلوغ جنسی و گذار به مرحله سن بلوغ و شکل گیری هویت جنسی، به عنوان شکلی از پاسخگویی به کنجکاوی‌ های جنسی و رشد شکل شخصیت جنسیتی آنان بیشتر مورد توجه این گروه سنی باشد. متاسفانه در بین دختران جوان به دلیل توجه به حفظ پرده بکارت ممکن است که دختران پیش از ازدواج بیشتر به چنین شیوه‌ای روی آورند. بارها شاهد بودیم که دخترانی با سن و سال پایین برای مشکلات مقعدی و بیرون زدگی رکتوم به مطب همکاران مراجعه کرده اند.

 

نحوه تشخیص رابطه مقعدی

پزشکی قانونی میتواند نسبت به تشخیص این نوع رابطه همانند رابطه واژینال اقدام و اعلام نظر نماید که معمولا در تجاوزات جنسی این تشخیص میتواند موثر باشد. در صورت مکرر بودن ، علایم دخول را می توان مشاهده نمود. باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از ۳-۲ مورد باشد نباید انتظار علایم را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین ها ، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می یابد و گهگاه ناحیه یاد شده پوسته گذار می گردد ، دیده می شود.
اگر مفعول حرفه ای باشد ضخیم شدن پوست حتی به داخل رکتوم امتداد می یابد و فیسوزهای بهبود یافته قبلی به صورت خطوط کم رنگ در محل چین ها دیده می شود . در مفعولین حرفه ای مقعد شکل قیفی پیدا می کند مثل اینکه مقعد به طرف داخل کشیده شده باشد از نکات مهم این است که هیچ وقت نباید شل شدگی اسفنکتر مقعدی را از یاد برد. در افراد حرفه ای و در مشاهده مقعدی اکثرا علائمی مشاهده نمی گردد مگر از مانور به خصوصی استفاده نمائیم .
مواقعی که شخصی در حالت معاینه قرار دارد انگشتان بزرگ را در فاصله کمی از مقعد قرار داده و با بقیه انگشتان باسن را گرفته و به طرف کناره ها می کشیم تا چین ها مقعدی به خوبی نمایان شوند . سپس به طور عمدی به اسفنکتر فشار آورده و تا فرد خود را جمع کند و اگر افکار او را به نکته دیگری جلب نمایید حرکت ارادی اسفنکتر از بین رفته و حالت آن مشحص می شود . علائم پارگی اسفنکتر چین ها ممکن است مشاهده شود که لازم به توجه می باشد شلی اسفنکتر مقعدی از علائم دخول مکرر می باشد.
در ضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد. دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی- ایجاد بواسیر و هموروئید-زایده های گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی – زگیل های کوچک – بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد-کمی باز شدن مجرای مقعدی و … شود.

 

سؤال و جواب در مورد رابطه مقعدی

آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن یا برجسته شدن باسن میشود ؟
خیر به هیچ وجه از نظر علمی این موضوع ثابت نشده است
آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن دهانه مقعد میشود ؟
بله ، رابطه جنسی مقعدی میتواند باعث تغییر شکل بخش خروجی مقعد (anal) شود
آیا از طریق رابطه جنسی مقعدی امکان بارداری وجود دارد ؟
خیر
آیا اگر از روان کننده ، اسپری های بی حسی برای رابطه جنسی مقعدی استفاده کنیم از عوارض آن کاسته میشود ؟
خیر، استفاده از روان کننده ، بیحس کننده و امثالهم تنها جهت روان شدن و یا کاهش درد این رابطه میباشد و از عوارض و آسیبهای این رابطه نمیکاهد
آیا رابطه جنسی مقعدی برای زنان لذتبخش است ؟
از نظر فیزولوژیکی خیر ، اما از نظر روانی دسته ای از زنان از این جهت که باعث ایجاد لذت برای همسرشان میشوند از این طریق احساس لذت و تحریک جنسی بیشتری میکنند
حکم رابطه جنسی مقعدی از نظر شرعی ؟
رابطه جنسی مقعدی در صورت رضایت زن مکروه و درصورتی که زن رضایت نداشته باشد حرام است
آیا رابطه جنسی مقعدی برای پزشکی قانونی قابل تشخیص است ؟
بله ، با توجه به علائمی که طی انجام مکرر این رابطه بوجود می آید این رابطه نیز برای پزشکی قانونی قابل تشخیص است
اگر شوهرم از من درخواست رابطه جنسی مقعدی داشته باشد و من نپذیرم آیا میتواند بعلت عدم تمکین از من شکایت کند ؟
در مورد رابطه جنسی مقعدی خیر ، در صورت عدم رضایت زن مرد نمیتواند درخواست تمکین کند
اگر رابطه جنسی مقعدی مضر است چرا در فیلمهای پو*ر*نو انجام میشود ؟
در فیلمهای پو*ر*نو خیلی رفتارها انجام میشود که جزء اختلالات جنسی و انحرافات جنسی میباشد اما آیا این رفتارها درست است ؟ خیر
فیلم های پو*ر*نو صرفا به قصد تحریک جنسی تولید میشوند و عشق و دوست داشتن در این فیلمها جایگاهی ندارد این در حالیست که رابطه جنسی بین زوجین باید باعث تحکیم علاقه فی ماب ین طرفین شود.

۲۶۲ دیدگاه‌ها

  1. گوشتهای اضافه هم درمیاریم ایا؟

    • ضررش به تعداد دفعات نیست
      به کلفتی …
      به چطور …طرفه
      اگه جراحت ببینه گوشت اضافه ام میاره

    • سلام
      فائزه خانم حتما منظورت شوهرت بوده است.
      البته بهتر است درکلام رعایت ادب را هم داشته باشیم .
      شما خانم اگربا همسرت نزدیکی از پشت داشته ای بایدطبق اصول وارامش این رابطه را داشته باشی واز خشونت وشتاب خودداری کنید.
      اگرسایزالت شوهرشما با انوس هم خوانی نداردبهتر است از این رابطه خودداری کنیدچون احتمال اسیب به بالشتک های همورئیدزیاد است ومی تونه باعث در اوردن گوشت اضافی هم درخارج مقعدبشه.
      اما اگرفردمذکوردوست پسرشما است واین ارتباط بدون اذن پدرومحرمیت زنا محسوب شده که به شدت از نظرشرع موردنکوهش قرار گرفته است.
      اگرچنین است توبه کن ودیگراین فعل حرام را ادامه نده.
      خب شکی نیست یه دوس پسراحساس مسئولیتی درقبال دوست دخترخودنمی کنه وبرای لذت حیوانی خودش از زدن اسیب هم هیچ هراسی نداره چون قرارنیست که شما را به همسری انتخاب کنه .
      پس قدری تفکرمی تونه شما را از بیراهه نجات بده.

      • به شما ربط نداره دوست بهتر از شوهر هوامو داره شوهرا واسه مهریه ای که هیچوقت قصددادنش رو ندارن هر کاری بخوان میکنند

  2. سلام خسته نباشید من ۴بار از پشت دادم میشه ضررهاشو توضیح بدین؟

  3. بچه‌های قدرجون

    سلام آقای دکتر چ کنیم زنمون از دستمون راضی باشه

  4. ببخشید من یه سوال کردم ولی جواب ندادید میشه جوابشو بدید؟ممنون

  5. عاقای بادپا گویا در خلقت شما اشتباهی صورت پذیرفته فارق از صحت حرفات خیلی خاله خانمی. صد رحمت به زن همسایه.

  6. سلام
    اقای دکترپوریا عزیزم مسافرت تشریف داری هرچه سرمی زنم می بینم سوالاتم بی پاسخ مونده.
    امیدوارم که هرچه زودترپاسخ های شما را داشته باشم.
    موفق باشید

  7. سلام مجدد
    اقای دکترمی خواستم اگرلطف کنیددرموردشیردوشی پروستات توضیحاتی بفرمایید.
    ایا این کارازنظرپزشکی موردتاییده؟
    حال یه خانم اگه خواسته باشه برای اقاش انجام بده چگونه اون محل نقطه جی دراقارا می تونه با انگشت شناسایی کنه اگه میشه محل دقیق اونا بفرمایید.
    حال اون محل که شناسایی شدوتوسط خانم لمس شد برای چه مدت بایدفشاربده چه مقداربایدفشاربده ؟
    درضمن عمل شیردوشی درماه چندبارتوصیه میشه؟
    ایا هنگام شیردوشی مایعی ازمردخارج میشه؟
    ایا این عمل برای همه مردان لذت بخشه؟
    ایا اونهایی که دارای تورم پروستات ازنوع خوش خیم هستن می تونن اون شیرهی پروستات را داشته باشن؟
    ازلطف شما تشکرمی کنم.

    • اتفاقا علم پزشکی خواستار چنین عملی هست…چون سلامت پروستات رو شامل میشه…برای انجامش حتما باید از روغن استفاده بشه…حداکثر قطر ورودی به داخل انال باید اندازه ۲ انگشت باشه…ناخن ها تمیز و سوهان کشیده و بدون تیزی …و با دستکش بهداشتی…و اولش ممکنه احساس خالی شدن مقعد دست بده ولی اغلب احساس اشتباهی هست به خاطر تحریک اسفنگر این احساس به دست میاد…و حداکثر ورودی باید اندازه ۳ سانت باشه ..در بعضی حتی لازمه که کل انگشت وارد بشه…بعد از ورود انگشت به داخل انال باید انگشت به سمت بالای انال برده بشه…و همزمان بیضه ها مالیده بشن…این کار باعث برجسته تر شدن پروستات میشه…و بعد کف انگشت در داخل انال شروع به جستجوی نقطه برامده ای در حد یک خال میکنه…جایاین نقطه در مردان متفاوت هست…و باید همسر اون رو شناسایی کنه…مدت لمس اون بستگی به لذت بردن شخص داره و هرموقع احساس ارگاسمیک به دست اومد باید با حداکثر سرعت مالش داده بشه تا ارضا بشه…هنگام اتمام شیر دوشی مقداری مایع منی از الت خارج میشه…ولی این مایع چسبندگی بیشتری نسبت به مایع منی خارج شده از مرد در هنگام سکس نرمال داره…این عمل برای همه مردان لذت بخشه ولی مردان فکر میکنند چون جنس نر هستند پس این کارها افت به حساب میاد…اتفاقا. عملی که باعث تخفیف پروستات خوش خیم میشه همین شیردوشی به موقع هست و یک پزشک برای درمان این عمل رو تجویز میکنه…در مورد تعداد انجام این عمل بسته به نوع کشش یک فرد ولی این کشش نباید به محوطه انال صدمه ای بزنه…

  8. سلام
    اقای دکترازصبروحوصله ای که به خرج دادی وپاسخ سوال های بنده را دادی تشکرمی کنم.
    یه سوال دارم شایدخیلی ازخانم ها ارگاسم جسمی را تجربه نکنن ولی خیلی ها می تونن ارگاسم روحی را داشته باشن.
    حال اینکه خیلی ازخانم ها شکایت دارندکه رابطه جنسی وحتی تحریک گلیتوریس ونقاط حساس بدن توسط همسر اونا را نمی تونه به ارگاسم بدنی برسونه البته خیلی از این افراداذعان کرده اندکه قبل از ازدواج خودارضایی داشته واز این طریق به ارگاسم می رسیدند.
    ایا خودارضایی باعث شده که نتونن توسط همسربه ارگاسم برسند؟
    ایا راهی برای اونا برای ارگاسم توسط شوهروجودداره؟
    درجایی خوندم چرخه جنسی یه خانم ۴مرحله است.
    تحریک
    اوج
    ارگاسم
    فرونشینی
    حال اگه میشه لطف فرماییدعلامت ارگاسم درخانم ها رابفرماییدتا هم خودیه خانم متوجه این قضیه بشه وبشناسه وهمسرش هم علائم اون رابشناسه.
    مورددیگراینکه ایا درمردان انزال شدن همان ارگاسمه؟یا اینکه تفاوتی بین این ۲وجودداره؟
    درضمن ارگاسم خشک درمردان چگونه می تونه اتفاق بیفته؟
    باتشکر

    • سلام…در مورد خود ارضایی که در اونور حسابی بحث شده و یکی از علایم مهم خودارضایی کاهش گیرش کلیتوریس در ارضا هست..و علایم عصبی ….
      چرخه جنسی هر خانم با بقیه خانم ها متفاوت هست…و این ۴ مورد رو که فرمودید هم شامل میشه…یک خانم برای تحریک شدن نیاز به چند عامل همزمان داره…و اوج نیاز به تحریک های چندنقطه ای….مرحله اوج اگه به درستی صورت نگیره اسیب حسی و عصبی زیادی رو شامل میشه…مرحله تحریک برای کسانی که خودارضایی داشته اند باید به صورت خیلی زیاد انجام بشه ..از هر نقطه تحریک پذیر استفاده بشه …و تا قبل از شناسایی سکس صورت نگیره….
      مرحله ارگاسم ..بستگی به نوع ارگاسم شامل سیستم خودکار بدنی هست…این مرحله باید تکمیل باشه تا فرونشینی به درستی انجام بگیره…یعنی باید بسته به نوع ارگاسم فرد و بدن فرد قادر به تحمل ارگاسم باشه….مرحله فرونشینی…هم شامل چند عامل همزمان و ضروری هست…مثل مالش چند نقطه ای …مالش سطحی بدنی…
      علایم ارگاسم زنان مختلف هست…زنان ارگاسمیک تر از مردان هستند و لذت جنسی اونها در صورت تحریک صحیح به مراتب خیلی زیاد بیشتر از مردان هست…پس یک خانم از هر نقطه قابل ارگاسم میتونه یک ارگاسم رو تجربه بکنه با علایم مختلف…اون علایم در بدن ها متفاوت هست …یک خانم میتونه قابلیت اسنوز چند دقیقه ای داشته باشه و همچنین میتونه قابلیت اسنوز چند ثانیه ای …یعنی ممکنه در عرض چند دقیقه چندین بار ارگاسم بشه…
      در مورد ارگاسم خشک …تحقیقاتی انجام شده ولی قابل اطمینان نیست…و چیزهایی که نوشته شده هم قابل اطمینان نیست…خالی شدن کیسه اسپرم از منی یکی از دلایلش هست …هدایت اسپرم به داخل مثانه و ورودش به ادرار یکی دیگه از دلایلش ..ولی باز هم میگم دلایل گفته شده قابل اطمینان نیستند…چون تحقیق کاملی صورت نگرفته…و این ها بیشتر حدس و گمان هستند…ولی طبق چیزهایی که من میدونم این ارگاسم بیشتر برای افراد با خاصیت جنبشی بالا رخ میده…کسانی که در طول روز تحت فشار جنسی هستند…و با روش های مختلف فتیش سعی دارن خودشون رو خالی کنند….

  9. سلام….بله در خانم ها انزال هم صورت میگیرد به مراتب پیشرفته تر از مردان….
    ارگاسم روحی …ارگاسم بدنی …ارگاسم روحی و بدنی….
    در زنان بیش از ۳۴ نقطه با قابلیت ارگاسم وجود داره…تا جایی که یادم هست و ذهنم یاری میکنه مینویسم…
    ۱٫واژن.۲٫جی اسپات۳٫کلیتوریس(در این سه مورد قابلیت ارضای همزمان وجود دارد).۴٫حدفاصل واژن تا دریچه مقعد که ۳ نقطه را شامل میشود.۵٫دریچه پوستی مقعد.۶٫کف پا و پوست کف پا.۶٫دوقلوی پا.۷٫پشت مفصل پا.۸٫حدفاصل پشت پا تا لگن.۹٫بالای واژن .۱۰٫ناحیه محصور ناف.۱۱٫پشت بدن در نزدیکی خط جداکننده مقعد.۱۲٫زیر سینه ها.۱۲تیتس یا نقاط برجسته کنار سینه.۱۳٫نقطه شیردهی.۱۴٫زیر بغل تا محدوده کناری کمر.۱۵٫پشت بازوها.۱۶٫گردن کوچک(منظور پشت گردن میباشد).۱۷٫شانه ها تا گردن.۱۸٫پشت گوش.۱۹٫پشت سر.۲۰٫کف سر تا پیشانی.۲۱٫نوک بینی.۲۲٫لپ.۲۳٫نقاط بالایی لب.۲۴٫لبها .۲۵٫زبان.۲۶٫شقیقه.۲۷٫بین سینه ها.۲۸٫در بعضی لبهای واژن.۲۹٫نقطه کا.۳۰٫حدفاصل سینه تا ناف.فعلا همین ها یادم میاد…
    در مورد انزال در خانم ها خیلی توضیحات وجود داره…ارگاسم عادی یا ارگاسم واژنی …در اثر سکس طبیعی خانم ها از طریق واژن ارضا میشوند …ارگاسم جی اسپات ..در بعضی خانمها که نقطه جی بیش از حد نشانگر دارد در اثر پوزیشن ایستاده ارضا از طریق نقطه جی هم امکان پذیر است…ارضا از طریق کلیتوریس..در ارضای از طریق واژن مایع سفید رنگی همانند شیر از واژن خانمها بیروم میاید البته این مایع ممکن است در بعضی خانمها قابل مشاهده نباشد.در ارضا از طریق جی اسپات یک خانم لذت به مراتب بیشتری را از سکس نرمال میکند ..جی اسپات در خانمها حکم پروستات در مردان را دارد…در صورتی که یک خانم چنان تحریک شود که حد چالش او رد شود ..ممکن است که اسکویرت شود و مقدار زیادی اب بی رنگ از مجرای ادرار انها خارج شود…این ارضا توان زیادی از یک خانم میگیرد ولی لذت به وجود امده خیلی زیاد است ..در بعضی منجر به بیهوشی میشود…ولی این مایع قابل منی رو نداره…ولی در اغلب خانمهای ایرانی حتی ساده ترین ارگاسم صورت نمیپذیرد …یعنی تحقیقات از روی خود خانم این رو نشون میده…این مشکل از خود یه خانم هست که نمیتونه همسر یا پارتنرش رو به ارگاسم خودش ترغیب کنه…و به محض ارگاسم یک مرد سکس خاتمه میابد…مایع منی فقط قابلیت خروج از واژن رو داره…و اون مایع بیرنگ که از ادرار گاه خارج میشه منی نیست…در تمام خانمها این قابلیت ارضا شدن وجود داره…یعنی کا شت بدن یک خانم این اجازه رو بهش میده..ولی یک خانم چنین چیزی رو تا اخرش عمرش امتحان نمیکنه…چون ترس رو در خودش از سکس داره…و اگه یک خانم ارگاسم اسکویرت رو تجربه کنه بدنش میتونه به نرمال ترین حالت برگرده…در بعضی از کتابها این نوع ارگاسم ارگاسم نامگذاری نشده..بلکه به نقطه صفر شبیه سازی شده..مثل ریست شدن یک دستگاه کامپیوتری..ولی مفیدترین نوع ارگاسم در یک خانم این ارگاسم هست…در مورد ارضای سه نقطه هم در تهش منجر به همین ارگاسم میشه..یعنی در هنگام سکس اگر یک مرد بتونه هم به نقطه جی همسرش دست پیدا کنه و هم کلیتوریس رو مالش بده و هم سکس واژنی داشته باشه در صورت تحریک انفوزی میتونه همسرش رو اسکویرت کنه…البته یک خانم هم باید قابلیت این نوع ارگاسم رو داشته باشه..

  10. سلام اقای دکترپوریا
    یه سوال درموردانزال خانم ها داشتم اگرلطف کنیدوپاسخ دهیدخیلی ممنون خواهم شد.
    ایا درخانم ها هم انزال صورت می گیردیا خیر؟
    سوال اینه که بعضی ازخانم ها یه نوع انزال دارندکه مانندمردان مایع با فشاروصورت فواره ای از انان خارج میشه ومقداران حتی به ۱۰۰سی سی هم می رسه.
    ایا این مایع ازمجرای واژن خارج میشه یا مجرای ادرار؟
    ایا این قابلیت انزال درهمه خانم ها است یا دربعضی از خانم ها؟
    بازپیشا پیش از پاسخ شما تشکرمی کنم.

  11. سلام
    لطفا به این پرسش وپاسخ دقت کنید
    با عرض وخسته نباشیدخدمت شمااگردرانال سکس مایع منی درداخل انال بریزیم ایا برای زن ضررداردیا نه لطفا توصیح بدهید.
    پاسخ پزشک جراح:اصلا ضررنداردولی شما مراقب عفونت باشیداگرمراقب عفونت هستیدواز ژل هم استفاده می کنیددیگرجای نگرانی نیست.
    این پرسش پاسخ ها ازپزشک انلاین می باشه اگرتمایل داشتیدادرس ان را خدمت شما بدهم.
    باتشکر

    • اگه به طور کامل بلافاصله خارج بشه کمترین بیماری رو داره…ولی اگه وارد روده بشه احتمال رشد بیماری رو زیاد میکنه…به خاطر وجودباکتری ها در انتهای روده که کولن نام داره…باکتری استرپتوکوک اگالاکتیه فلور نرمال روده هست…یعنی به طور عادی در روده وجود داره….که با ورود منی محیط مناسبی برای رشد براش فراهم میشه…این باکتری میتونه واژن خانمها رو هم کلونیزه کنه….و وقتی خانم باردار میشه و نوزاد در هنگام عبور از کانال زایمان به این ویروس مبتلا میشه….و ممکنه نوزاد به عفونت خون دچار بشه….یا حتی به مننژیت…

      • سلام
        اقای دکتراین برام جای سواله؟
        خوردن منی ازنظرپزشکی منعی ندارد.
        حال جناب عالی فرمودیدکه درروده باکتری استرینوکوک وجودداره که با ورودمنی درانال محیط مناسبی برای رشدفراهم میشه.
        میشه بفرماییداگراین محیط رشدپیش اومدچه علامتی دریه خانم میده؟
        ایا خوردن منی با توجه با وجودچنین باکتری هایی درمعده وسپس درروده ها نمی تونه باعث رشداون بشه؟
        البته دریکی ۲جا این موضوع را که شما اشاره کرده بودیدخوانده بودم.اما دربسیاری از مقالات پزشکی اصلا اشاره ای به این موضوع نداشتن.
        تا به حال بنده ودوستانی که تا به حال رصدکرده ام چنین مشکلی برای خانم هایمان پیش نیامده .
        حال اگرمیشه بفرماییداگرچنین چیزی است علائم درگیرشدن رکتوم به رشداین باکتری استرپتوکوکی چیه؟
        جالبه اقای دکترجراح میگه منی دررکتال زن هیچ عفونتی ایجادنمی کنه ولی جنابعالی اینگونه می فرمایید.
        لابددردانشگاه های ایران بعضی از کتب پزشکی دراین مواردتدریس نمیشه که پزشکان ما بی اطلاع هستن.

        • سلام….هنگام بلعیده شدن منی ..اسپرم در اثر ورود به معده توسط اسید معده و پروتیین روده باریک کشته شده و شکسته میشه و همراه باقی موادخوراکی جذب بدن میشه…ولی در روده بزرگ غذای هضم نشده وجود داره..یعنی غذایی که معده قابلیت شکستن پیوندش رو نداشته..یعنی این روده خاصیت جذب نداره ….که بتونه مایع اسپرم رو جذب خودش بکنه…و مایع اسپرم در روده بزرگ که خالی از برجستگی است به راحتی به کلون میرسه و جذب باکتری میشه….چرا اتفاقا این مورد در دانشگاههای ایران تدریس میشه…ولی چون اغلب ایرانیها اطلاع چندان زیادی از سکس ندارند …انال سکس که پیشکش …پس زیاد بهش پرداخته نمیشه….چرا …اتفاقا عفونت ایجاد میشه ولی عفونت این مناطق عفونت خاموش هست…این عفونتها از طریق تغییر بوی گاز معده…تغییر رنگ مدفوع …دفع سنگین تر مدفوع….احساس خارش در ناحیه مقعد…و …….که بیشتر علایم در خاموشی به سر میبرن….قابل شناسایی هست….

  12. سلام اقای دکترپوریا به این پرسش وپاسخ توجه کنید.
    سوال:دختر۲۲ساله ام حدودیک سال با……….رابطه ازمقعددارم ایا مشکلی دراینده برایم پیش میاد؟
    پاسخ دکترجراح:اگرافراط دران نداشته باشیدخیرمشکلی پیش نمی ایدولی مواردی که گفته ام بایدرعایت شودبایدحتما ازژل استفاده کنیدهیچ گاه از اب دهان برای نرمی ولوبریکانت لیزکننده استفاده نشود.

    • باز هم همون بحث اول شد…شما فرمودید کسی که براش مشکلی پیش نیاد تا اخر مشکلی نداره…و کسی که این کار رو به خاطر کس دیگری انجام میده از نظر من دارای کمبود اعتماد به نفس هست…و خودش رو خیلی کوچک و حقیر میکنه…
      پزشکان هم تمام سعیشون اینه که مردم حال و روز خوبی داشته باشن…و این جوابهای پزشکان هم در اکثر اوقات انجام نمیشه…و مردم اخرش با یک دشنام از پزشک یاد میکنند…پس کسی که بخواد کارش رو انجام بده به هیچ سخنی گوش نمیده…پزشکان هم این وسط گیر افتادن که چه بکنند که مردم تقریبا سالم باشند…

      • سلام
        البته بنده هم دراین موردموافق شما هستم واگراین رابطه را خانم به خاطراقاش انجام بده وخواسته باشه اونا راضی کنه وبرای خودش لذتی نداشته باشه کاردرستی نیست.
        یکی ازمتخصصین مشاوره خانواده درموردرابطه جنسی ازهرنوع نظرش این بودکه بایدطرفین انگیزه وعلاقه مندبه ان پوزیشن ونوع ان باشن وهیچ کدام حق تحمیل کردن به یکدیگرراندارند.
        البته بنده اعتقاددارم یه متخصص جراحی اشراف خیلی بیشتری درمورداسیب های انال نسبت به بقیه تخصص ها داردچون اوبا این مواردسروکارزیادی داردوعملا خودش این مسائل را به خوبی حس می کندوفرق است با یه متخصص زنان وزایمان که دراین موردکه درحیطه کاریش نیست نظرمی دهد.
        البته با شناختی که بنده ازاین جراح دارم بعیدمی دانم که خواسته باشدبرای دلخوشی کسی اینگونه سخن بگوید.
        البته بنده دریه جایی ازیه متخصص گوارش هم مطلبی درموردبی اختیاری مقعدی خواندم که مواردزیادی را اشاره کرده بودمانندزایمان های سخت وزایمان های مکررواسیب های نخاعی وام اس واسهال های شدیدویبوست های مزمن وغیره دراخردرموردرابطه انال هم گفته بودکه رابطه هایی که براثرتجاوز ورابطه ای که بدون امادگی زن باشه باعث نوع خفیفی از بی اختیاری می شود.
        پس عزیزم فرق است بین رابطه ای که با رضایت زن وعلاقه او وبا امادگی باشه با رابطه ای که با زورودفعی باشد.
        بازخواستم به این موضوع اشاره کنم که توصیه پزشکی این است که دررابطه انال از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری گردد.
        چون کسی که مشروب خورده ازخودبی خودمی شودوطرف مقابل را باخشونت جنسی اسیب می رساند.
        شایدمواردی که شما ازکشورهای غربی با عث اسیب شده همین نوشیدن مشروبات الکلی باشه.
        باز ازشما تشکر می کنم

  13. سلام اقای دکترپوریا
    سال نوبرشما مبارکبادامیدوارم که مشکلتون مرتفع شده وبه ایران بازگشته باشید.
    سال خوبی را برای شما وخانواده عزیزتون ارزودارم.
    درسایت پزشک انلاین ازیه متخصص جراح همورنیدو….دربخش سوال وجواب به این سوال برخوردم که من عین اون سوال وپاسخ را ارائه می دهم خواستم نظرتون را دراین موردبفرمایید.
    سوال:سلام برای نزدیکی ازراه مقعدراهی است که گشادنشه؟وایا درصورت گشادشدن راهی برای تنگ کردن هست؟اگرهست لطفا راهنمایی بفرمایید.
    پاسخ:معمولا با رعایت نکاتی که من گفته ام گشاد نمی شودمگرانجام ان زیاداز حدان.
    معمولا با هفته ای یکی دوبارگشادنمی شودبه شرطی که همیشه باژل باشدوبا ارامی انجام پذیردوبلافاصله صورت نگیردبعداز ماساژبرای شل کردن انجام شود.خواستم نظرتون را دراین موردبفرمایید

  14. سلام اقای دکترپوریا
    سال نوبرشما مبارکبادامیدوارم که مشکلتون مرتفع شده وبه ایران بازگشته باشید.
    سال خوبی را برای شما وخانواده عزیزتون ارزودارم.
    درسایت پزشک انلاین ازیه متخصص جراح همورنیدو….دربخش سوال وجواب به این سوال برخوردم که من عین اون سوال وپاسخ را ارائه می دهم خواستم نظرتون را دراین موردبفرمایید.
    سوال:سلام برای نزدیکی ازراه مقعدراهی است که گشادنشه؟وایا درصورت گشادشدن راهی برای تنگ کردن هست؟اگرهست لطفا راهنمایی بفرمایید.
    پاسخ:معمولا با رعایت نکاتی که من گفته ام گشاد نمی شودمگرانجام ان زیاداز حدان.
    معمولا با هفته ای یکی دوبارگشادنمی شودبه شرطی که همیشه باژل باشدوبا ارامی انجام پذیردوبلافاصله صورت نگیردبعداز ماساژبرای شل کردن انجام شود.

    • سلام…سال نو بر شما هم مبارک…
      میشه یه توضیحات کاملتر از پاسخ پزشک رو اینجا بنویسید…با چه ژلی؟و چه نوع ماساژی؟این چیزهایی که این پزشک مورد نظر گفتند بیشتر برای کولونوسکوپی استفاده میشه…دریچه انال با ورود مخالف از بیرون به داخل گشادی رو داره…حتی اگه سایز مناسب باشه….چون روتییشن و اسپین فشار وارده تغییر رو به وجود میاره…

      • سلام
        البته نظردکتراستفاده از
        زل لوبریکنت بودوایشان مخالف شدیداستفاده از اب دهان برای رابطه هستن واعتقاددارندکه اب دهان باعث عفونت پوستی خواهدشد.
        اما ایشان درموردنحوه ماساژدرپاسخ به این سوال توضیحی نداده که به احتمال زیادحتما قبلا توضیحاتی داده اند.
        حال با توجه به اینکه ایشان متخصص جراحی هستن ودرمطب خودانواع جراحی ها را انجام می دهندمخصوصا جراحی های انوس دران نمی توان به قدرت علمی وعملی ایشان شک کردوایشان حرفی را بدون دلیل نمی زنند.
        البته با ز۲نمونه ازپرسش وپاسخ های ایشان را ارائه خواهم داد.

        • البته دکترین عزیز در سایت پزشک انلاین استاد بنده هستند….و ایشون دانایی کاملتری نسبت به بنده در مورد مردم ایران دارند …اونها در ایران رشد کردن و من خارج ایران بودم…منتها بحث تمام دکترین عزیز اینه که انسان یه زندگی عادی رو در تمام طول عمرش داشته باشه…نه این که در جوانی کیف کنه و در پیری ضعیف و ناتوان بشه….

    • سلام
      ضمن خیرمقدم برای بازگشت جنابعالی
      ممنون از پاسخ شما البته یه متخصص گفته بودکه این عصب جنسی ۲شعبه میشه ویه شعبه ان دراطراف مقعدویه شعبه ان به طرف واژن کشیده شده وایشون اعتقادداشت همین عصب جنسی باعث تحریک شدن یه خانم هم ازواژن وهم ازماساژمقعدی میشه وباعث لذت اون میشه.

      • سلام…به خاطر همین دوشعبه شدن اسمش عصب میاندوراه هست…میشه به عنوان تحریک پذیر از اون استفاده کرد….البته این عصب در اقایون هم وجود داره….ولی به تحریک پذیری کمتر واکنش نشون میده….این عصب در مهره های خاصی حس گر داره….

  15. راستی اضافه وزنم ندارم

  16. تا جایی که من میدونم اگه رسیدگی نکنی خطرناکه و پیامدای بدی داره ولی من حواسم بهشون هس

  17. سلام پوست مخملی ندارم. سونوگرافی لگنی انجام ندادم. باردار نشدم. قاعدگیم نامرتبه. دکتر برام قرص یاسمین نوشته. سریه پیش که تخمدانهام پلی کیستیک بودن یه دوره دایان مصرف کردمو بعد سونوگرافی و کاملا خوب شده بودم تا چندین ماه همه چیز عالی بود الان دوباره برگشته ولی این یکی دکتر میگه تا اخر عمرت باید یاسمین بخوری اه اه…چه تغییری تو رژیم غذاییم بدم؟ چجوری از سرطانا پیشگیری کنم؟

    • دلیل برگشت بدن شما مقاومتتون به انسولین هست…شما به احتمال چند درصد باردار نمیشید یا اگر شدید مشکلات یا عوارض رو خواهید داشت…برای جلوگیری از عوارض باید شیوه زندگی عوض بشه…خورد و خوراک…فعالیت های روزمره …قاعدگی ..بارداری و …..
      شیوه درست درمان سندرم قاعده زندگی هست…ولی باید مقاومت بدن شما به انسولین شکسته بشه…مثل عضله سازی بدنی …ورزشهای هوازی و عضلانی…استفاده از قرصهای ضد بارداری…استفاده از کربوهیدراتهای پیچیده مثل حبوبات…
      مطمعنا اگه مقاومت به انسولین شکسته بشه سطح سندرم بسته میشه ….
      شما از الان باید به فکر ترک عادت های بد غذایی باشید چون مستقیما در معرض دیابت و سرطانهای مختلف هستید….
      موفق باشید…

  18. سلام
    اقای دکترپوریا
    می خواستم درموردعصب جنسی پودنتال یه توضیحاتی بفرمایید.

    • سلام…به محض اینکه به ایران برگشتم با تمام قوا در خدمت خواهم بود…یک مشکل خانوادگی پیش اومده که فعلا نمیتونم به این سایت بیام…انشالله در اسرع وقت پاسخ خواهم داد….

    • سلام…سال نو شما مبارک….
      ببخشید که دیر شد ….
      در مورد عصب جنسی پودندال یا pudendal nerve …وظیفه اصلی این عصب جابه جا کننده حس جنسی پوست دور مقعد مثانه و همچنین مسعول رسوندن پیام های عصبی به لگن خاصره مثل عضله چلانگر بیرونی مثانه و مقعد هست…ممکنه در اثر زایمان این عصب در خانمها اسیب ببینه…این عصب ممکنه حتی در دفع مدفوع سخت هم اسیب ببینه…
      توضیح فارسی این عصب رو یکی از استادها خیلی جالب بهم گفت…همون خشتک هست ولی علمی اون میشه عصب میاندوراه…
      این عصب میتونه در ناحیه نشیمنگاهی در صورت اسیب دیدن باعث درد در هنگام نشستن یا بعضی اوقات بی حسی ماهیچه های مقعدی بشه…
      و حتی میشه از اون به عنوان تحریک پذیر استفاده کرد….ولی در صورت تحریک بلافاصله باید سورفی یا به حالت اول بازگردونده بشه…

  19. سلام اقای دکتر
    خواستم ازتون درخواست کنم که میشه سری هم به سایت خانواده برتربزنیدچون سایتی بسیارفعاله وخیلی از مشکلات مطرح میشه که کاربران مختلف پاسخ می دهندولی جای افرادمتخصص بسیارخالیه سوالات پزشکی هم زیاده که مدیرسایت اونا را ارجاع به پزشک میده.
    اگرتشریف بیاریدمی تونیدخیلی کمک کنید.
    شما برای واردشدن این کلمات را راسرچ بفرمایید.
    (محسن نجفی +خانواده برتر)

    • سلام..سایت رو نگاه کردم…خیلی جالب بود…چون اصلا بحث علمی مطرح نبود…مشورت خواهی و مشورت گیری بود..که تو این مورد ایرانیها عالی رفتار میکنن…من اصولا در جایی که افراد مذهبی از افراد نرمال بیشتر هست ورود نمیکنم ..چه فضای واقعی باشه و چه فضای مجازی..
      موفق باشید…

  20. سلام
    اقای دکتربی نهایت از توضیحات مفیدتون سپاسگزارم.
    بازهم مسدداوقات شریف شما خواهم شدوسوالات دیگری از جنابعالی اگراجازه بدهندخواهم پرسید.

  21. سلام….پاسخ سوال اول ؛اورال سکس یا سکس دهانی از طریق شرع هم قانونی شده ولی بنا به دلایلی میتوان گفت که میتوان این رابطه رو به سادگی و بدون هیچ حس چندش اور انجام داد…تمیزی مهم ترین عامل در انجام این تیپ سکس هست…ولی چون ایرانیها اغلب به تناسل خود و تمیزیش اهمیت نمیدن این رابطه برای خانمها چندش اور تصور میشه…ولی بازهم نمیشه هیچ خانمی رو به این کار مجبور کرد…در مورد سوال اول بحث خیلی زیاد هست …
    پاسخ سوال دوم؛شیمیل ها آعلب دارای سینه های برجسته و هیکل زنانه هستند ولی با الت مردانه …ولی عده ای هستند که علاوه بر الت زنانه الت مردانه هم دارند که به انها هرمافرودیت گفته میشه البته هرمافرودیت ها به دلیل پیشرفت علم دیگه یا جنس زن میشن یا مرد..ولی در عده ای حالت هرمافرودیتی باقی میمونه مثلا خانمی که دارای کلیت بزرگتر از حد مجاز هست که بیشتر شبیه الت مردانه میباشد …ولی در مورد شیمیل ها تناسل انها کاملا مردانه میباشد یعنی هیچ رحمی در بدن اونها وجود نداره و نمیتونن باردار بشن …این افراد اغلب دوجنس گرا هستند..ولی میل به جنس مرد در اونها بیشتر هست…
    پاسخ سوال سوم؛ترنس ها یا افراد ناراضی از جنسیت خود که دارای هورمونیزم مخالف با هورمونیزم بدنی خودشون هستند..این افراد در صورت کسب مجوز از دادگستری میتونن تغییر جنسیت بدن از مرد به زن و بالعکس…اگر دختر تبدیل به پسر بشه اصلا پیوند الت انجام نمیشه…بلکه در اولین مرحله سینه هاشون وابسطه به اندازه اونها با روش های مخصوصی برداشته میشه ..در مرحله دوم برداشتن رحم و لوله ها و دهانه رحمی و تخمدانهاست…مرحله سوم برداشتن واژن هست ..دو روش برای ایجاد الت جنسی مردانه وجود داره…روش اول استفاده از یک پیوند عضلات ساعد و استخوانهای ساعد هست..روش دوم خود کلیتوریس خانمها تبدیل به الت مردونه میشه به طوریکه اگه از روش اول استفاده بشه باید کل واژن برداشته بشه و اگه از روش دوم استفاده بشه باید مقداری از واژن برداشته بشه…از بافت های واژن برای ایجاد مجرای ادرار استفاده میشه
    مرحله چهارم الت مردانه ایجاد ،یشه و چون مرسوم ترین روش استفاده از کلیتوریس هست چون خاصیت نعوظ رو هم داره..اول کلیتوریس ازاد میشه و سپس با استفاده از لبهای الت زنانه یک الت مردانه ایجاد میشه…این روش خیلی خوب هست چون الت تناسلی ایجاد شده دارای حس و خاصیت نعوظ هست ولی اغلب نمیشه با اون رابطه جنسی برقرار کرد..چون سایز الت بین ۴ تا ۹ سانت هست…
    مرحله پنجم..در این مرحله مجرای ادرا ر رو طولانی میکنن و اون رو به نوک الت میارن…ولی چون این مجرا کوتاه تر شاید نتواند ایستاده ادرار کنه پس با استفاده از سوند مثانه ادرار خارج میشه..مرحله ششم کیسه بیضه کار گذاشته میشه و پروتز ها داخل کیسه قرار میگیرن..
    برای تغییر جنسیت مرد به زن ابتدا سینه ایجاد میشه دو بیضه برداشته میشه الت برداشته میشه واژن ایجاد میشه. کلیتوریس ایجاد میشه و بعد لایبوپلاستی یعنی ایجاد لبهای واژن…روش ها ی مختلفی واسه ایجاد واژن هست میشه از روده برداشته بشه میشه از خود الت مردونه …چون باید حس داشته باشه ولی برای ایجاد کلیتوریس حتما کلاهک الت مرد استفاده میشه…و بعد رحم مصنوعی …افراد چاق مناسب نیستند و همچنین حدود یکسال قبل از عمل برای تغییر جنسیت هورمونهای مورد نظر تجویز میشه…ولی این عمل ها غیر قابل بازگشت هستند..
    نه اتفاقا این افراد بعد از گذشت چند وقت میتونن رابطه سالم جنسی رو تجربه کنن…بله هردونوع میتونن ازدواج کنن…
    موفق باشید…

  22. سلام
    اقای دکترپوریا یه سوال خدمت شما عزیزداشتم اگر لطف کنیدبه تفکیک پاسخ بفرماییدممنون خواهم شد.
    ۱:خواستم نظرتون را از منظرپزشکی در موردرابطه اورال بدونم.چون این رابطه جدیدا وارد ایران شده وبا مطالعاتی که از سایت های مختلف داشته ام بسیاری از انان اون را از نظرپزشکی ردکرده بودندوبعضا هم گفته بودن درشرایط رعایت بهداشت و…گاها اشکالی ندارد.
    اما نظرکاربران اکثرا خانم ها این رابطه را چندش اور توصیف کرده بودندوعده ای هم اعتقاد داشتن که ابتدا دوست نداشته وبعد عادت کرده واز اینکه باعث نشاط همسرانشون می شه این کار راانجام می دن.
    لطفا نظرتون را درمورداین رابطه بفرمایید.
    ۲:سوال دیگر درموردشیمیل ها می باشه زنانی که الت مردامه دارند.
    خواستم یه توضیح کامل درمورداین افرادبفرمایید.
    ایا این افرادجنسیت زن دارند یا مرد؟
    میل وگرایش جنسی اونا به جنس مخالفه یا به هم جنس؟
    ایا اگر ازدواج کنندمی تونندبچه داربشن؟
    شنیده ام که این افراد دوست دارندبا مردها بیشتر رابطه برقرار کنندهم حالت مفعولی داشته باشن وهم حالت فاعلی ایا این موضوع درسته؟
    ازتوضیح شما دراین موردسپاسگزارم.
    ۳:سوال بعدی من درموردترانس ها است کسانی که باجنسیت خود نمی تونن کنار بیان ودوست دارندتغییرجنسیت بدن.
    ایا این افرادکه تغییرجنسیت دادنددرموردالت تناسلی اون ها چه کارهایی انجام میشه؟
    مثلا دختر خانمی که تبدیل به پسرشده ایا می تونن الت مردانه به این افرادپیوندبزنند؟ایا می تونن ازدواج کرده وبچه داربشن؟
    درموردپسرهایی که دختر شده اند.
    ایا برای انان واژن ورحم پیوندمی زنند؟
    ایا می تونند ازدواج بکنند.
    اخر من دریه مقاله خوانده بودم این افرادمانند(گی)ها باشون رفتارمیشه یعنی فقط از طریق مقعد نزدیکی دارن.ایا این مسئله واقعیت داره؟
    از اینکه سوالات طولانی شدعذرخواهی می کنم.
    پاسخ های شما می تونه باعث اطلاعات بسیار ارزشمندبرای بنده وسایردوستان باشه.
    با تشکر مجدد

  23. سلام
    البته رابطه مقعدی اگر با زوروفشارانجام گرددشکی نیست که باعث اسیب به زن می شود.
    متاسفانه خیلی از این اسیب ها به علت عدم اگاهی از نحوه درست ان می باشد.
    رابطه مقعدی رابطه بسیار حساسی است که به علت حساسین ان بایدکسانی که طبع خشن دارندوکم حوصله هستن اصلا این رابطه را نداشته باشن.
    کسانی که سایز الت انان از دهانه مقعد همسرشان بیشتر است به طورحتم خانمشان اسیب خواهد دید.
    در رابطه مقعدی رضایت زن وعلاقه اوبه این رابطه شرط بسیار مهمی است پس خانم هایی که از این رابطه نگرش منفی دارندواحساس خوشایندی ندارنداصلا شوهرانشان حق ندارندمبادرت به چنین رابطه ای داشته باشند.
    فقط تنها افرادی می مانند که زنانشان با این رابطه لذت می برند وشوهران صبور دارندواین رابطه را به طور اصولی وارامش وبدون شتاب انجام می هند.

  24. راستی یادم رفت بپرسم شما سونوگرافی لگنی هم انجام دادین؟

  25. سلام…شما باردار هم شدین یا نه؟و اینکه توی پریودتون قاعده خاصی وجود داره یا گاه و بیگاه رخ میده؟
    و افزایش وزن هم دارید؟
    در ضمن شما در معرض سرطانهای مختلفی هستید از جمله سرطان اندومتر و سرطان پستان…
    بهترین روش برای درمانش تغییر رژیم غذایی هست…
    و یه نکته مهم تر ایا شما روی بدنتون یه تیکه پوست مخملی دارید یانه؟
    در ضمن حتی اگه سونوگرافی تشخیص پلی کیستیک بده ممکنه شما تخمدان پلی کیستیک نداشته باشین…
    اگه کمکی بود در خدمتم….

  26. شما به دیگران کار نداشته باش معمولا همه ادمو اذیت میکنن مهم اینه ک من اینجا فقط جوابارو ک مربوط ب خودمه میخونم تحقیق میکنم فکر میکنم کارمو ب درستی انجام میدم دیگران باید نگران خودشون باشن راستی سلام ببخشید یادم رفت اولش و این که از همگی ممنونم

  27. دکتر رفتم :-) تخمدان هام پلی کیستیکن چیز دیگه ای وجود نداشت

  28. درد سمت چپ شکم میتونه ناشی از تخمدان پلی کیستیک هم باشه؟

    • سلام.خدمت خانم تی تی عرض کنم ک. جواب دادن سوالات من در اینجا به سوالات شما طبعاتی رو برای من به دنبال داشته ..و گرنه من عاشق پاسخ دادن به سوالات هستم…این بار رو جواب میدم ولی دفعه بعد خواهش میکنم به پزشک مراجعه کنید ..چون همین کم توجهی ها و پشت گوش انداختن ها باعث بیماریهای جبران ناپذیری میشه….
      بدن در قسمت چپ خودش چندین قسمت داره که درد میتونه برای هر کدوم از اونها باشه ….با یه سرچ ساده در داخل اینترنت هم میتونید اطلاعات من رو صحه بزارید…برای تشخیص این درد حتما باید چشم غیر مسلح استفاده بشه تا اون رو تشخیص بده…..
      خوهش میکنم پشت گوش نندازید..

  29. سلام
    مدتیه که اقای دکتربادپای عزیزکم پیدا هستن.دوست داریم از اطلاعات این عزیز هم بیشتراستفاده کنیم.
    براشون ارزوی موفقیت داریم.

  30. سلام . من دو سال هس که ازدواج کردم و شوهرمو تحت فشار گذاشتم که از مقعد رابطه داشته باشیم چون کنجکاو بودم اونم بالاخره راضی شد و انجام داد ولی خیلی با ملاحظه حالا من واقعا به این رابطه معتاد شدم…میشه گفت تو این دو سال به طور میانگین ماهی یک یا دوبار انجام شده این رابطه و هربار با رعایت بهداشت و احتیاط بوده و البته با رضایت و خواست من…اما هربار بعدش پشیمون شدم و اذیت و بهم قول دادیم که دیگه انجام نشه ولی باز اصرار و وقتی شوهرم قبول نمیکنه ناراحت میشم اونم قبول میکنه…خسته شدم چیکار کنم از زندگیم پاک شه؟از عوارضش واقعا میترسم مخصوصا سرطان و عفونت چون میدونم عفونت اصلا ربطی به بهداشت نداره فلورای خودت همیشه حضور دارن که بخوان وارد خراشیدگی ها بشن…کممک میخوام…و این که اگر مشکلی باشه میشه از طریق استول کالچر و اگزم و سونوگرافی روده ها متوجه شد؟

    • سلام..طبق اخرین اطلاعاتی که در اخرین کنفرانسی که من داخلش بودم و به دست اوردم …انال سکس علاوه بر لامپینگ معده باعث لامپینگ کششی عضلات بدن هم میشه و ممکنه که درد خفیف در کل بدن بعد از انجام انال سکس باشه…با کوچکترین حرکت معکوس در داخل انال سونوگرافی تشخیص ایمپورت مقعد میده …از لحاظ بهداشت در قسمت های بالا توضیحاتی دادم موجوده و میتونید مطالعه کنید …برای ترک این رابطه ۹۹%ترک این رابطه وابسطه به خود شماست…چون یک اعتیاد به وجود اومده و باید اون ترک بشه …در ضمن هشدار میدم اون لذتی که شما در هنگام انال سکس دارید لذت جسمی نیست…در مورد عفونت های معده و عفونت های بالاسری مقعد هم لازم به توضیح هست که این عفونت ها قابلیت کشش به تمام نقاط بدن همسرتون رو هم دارا هستند…و ممکنه به داخل الت ایشون وارد بشن و ایشون رو هم الوده کنند و در اثر انجام سکس از طریق واژن این الودگی ها به واژینال شما وارد بشه و شما از طریق واژن هم الوده بشین..و به قول معروف شما چوب دوسر طلا میشین…چون عفونت در داخل بدن شما در دوجبهه تشکیل میشه …و بعد از چند سال شاید نشد دیگه کاری انجام داد…شما ابتدا به مشاوره درونی خودتون نیاز دارید..بعد به کمک همسرتون . ودر اخر اگر اینها جواب نداد مشاور پزشکی و بعد پزشک متخصص…اگه نیاز به توضیحات بیشتر بود بگید تا در صورت نیاز کمکی از دستم براومد خدمتتون عرضه کنم….

      • سلام اقای دکترپوریا
        میشه توضیح بدیدکه این عفونت دررکتال ایجادشده وبعدکه این عفونت تشکیل شدفاصله ۸تا۹متری راست روده ورده ی بزرگ وروده کوچک را طی کرده وخودش را به معده رسونده ومعده را هم درگیرمی کنه.خب بگواز انجا هم مری راهم طی می کنه وواردفضای دهان شده وباعث عفونت دهان ولثه هم میشه.
        تا انجایی که ما یادگرفته ایم سیرحرکت مسیرغذا وهضم ان به طرف مقعدوخروج از اونه.
        البته شما پزشک هستی وشایداین هم از تازهای کشف شده علمی باشه که ما خبرنداشته ایم .
        خب اقای دکترحال اگ این عفونت ها واردمجرای تناسلی مردبشه عزیزدلم علامت می ده وباعث درگیری عفونی مثانه وکلیه ها میشه وعلائم سوزش وتب ولرزخودش مهمترین مولفه عفونت است.
        یعنی امکان داره عفونت درمجرای الت مردبی سروصدا باقی بمونه وبا ادرارکردن هم خارج نشه ولی هنگام نزدیکی کردن وقت به دست بیاره واردواژن خانم بشه.این هم شایداز یافته های پزشکیه که شما درمطالعاتتون به دست اورده اید.
        خب بگذریم اقای دکترقراربودیه مقاله ای درموردرابطه انال وپیری زودرس ارائه بدیدکه هنوزازان خبری نشده.
        منتظرم که این مقاله را مطالعه کنم
        با تشکر از دکترپوریای عزیز

        • سلام..
          اگه شما وقت دارید ..وقت بگذارید تا من دروس ۳۷ واحدی اناتومی کششی ویروس و انتقال سریع ویروسی روده ای رو براتون توضیح بدم….چیزهایی که شما گفتید درسته …ولی تا یک جاهاییش…بدن یک دستگاه اتوماتیک نیست که همه ی نقاطش صاف باشه و انتقال دهنده نباشه…اگه دقت کرده باشید من گفتم احتمال ..نگفتم حتما …و من با شما دعوا ندارم..من به حتم میگم از افرادی مثل شما خوشم میاد که پیگیر هستید و حرفهاتون به قول معروف از سر معده نیست…و دلیل علمی به نسبت قابل اعتماد دارید..
          نه مثل یکی از دوستان عزیز که فقط قصد ترسوندن مردم رو دارن…
          و علامت دادن ویروس باکتری یا هرچیزی در بدن ممکنه عادی باشه و ممکنه اصلا هیچ حالت خاصی نداشته باشه و انباشتگی ایجاد کنه…و کیست های مختلفی رو ایجاد کنه…
          من اتفاقا منتظر این بودم که مقاله ها رو اراعه بدم ولی مدیر سایت اجازه ندادن…و نظرات شما رو هم حذف کردن…
          و در ضمن مسیر هضم غذاهم به اون مستقیمی که گفتید نیست…
          و شما هروقت کم اوردید گفتید نکنه این هم از یافته های پزشکی که شما در مطالعاتتون به دست اوردید…نه باز هم میگم مطالعات من در زمینه تخصصی خودم هست…نه در زمینه هضم غذا …مطالعات من در زمینه تاثیرات سکس سالم بر زندگی شخص هست…این سکس سالم ممکنه از نظر افراد مختلف فرق کنه…ولی باز هم تاثیراتش روی بدن های مختلف فرق میکنه….همین چند سال پیش من یک بیمار داشتم که ایشون علاقه شدیدی به خوردن اسپرم داشت…من ایشون رو از خطرات احتمالی این کار باخبر کردم…نمیگم اینکار فایده ای نداره ..ولی ضرر هاش خیلی بیشتر هست…ولی بعد چند سال باز هم ایشون به کارشون ادامه داد و ایشون هنوز هم هیچ مشکلی براشون پیش نیومده ..و مطمعنا هیچ مشکلی دیگه برای ایشون از این لحاظ پیش نمیاد…بحث من با شما هم همینه …شاید من به شما بگم اثار داره و صدها مقاله اراعه بدم ..ولی شما به همسرتون نزدیک ترید با خلق و خوی ایشون اشنایی کاملی دارید …و مطمعنا زندگی بسیار خوبی رو برای ایشون فراهم کردید که اجازه دادن این رابطه رو داشته باشید…زندگی مادی مدنظر من نیست …شاید اصلا چیزهایی رو که میگم برای همسرتون پیش نیاد ..و باز هم میگم زندگی اشخاص دست خودشونه و اونا مجاز هستند با زندگیشون هر کاری کنن…ولی این مجاز بودن نباید به کس دیگه ای صدمه بزنه…

          • سلام
            ممنون اقای دکتر
            ببین عزیزم درزندگی افرادبا توجه به اناتومی هرفردوواکنش نشون دادن انان به میکروب ها وویروس ها وحتی شانس مبتلا شدن به بیماری های غیر واگیرمانند انواع سرطان ها و…متفاوته.
            همه پزشکان این اعتقادرا دارندکه علم پزشکی ۲دوتا چارتا نیس.
            پس شایدمیکروبی شخص را درگیرکنه وتا مدت ها گرفتار اون باشه ولی شخص دیگررا براش مشکلی ایجادنکنه.
            ببین عزیزم درپزشکی بیشتر از احتمال صحبت میشه تا اینکه به صورت قطعی.
            حال می خواستم بگم مگر رابطه واژنی کم مشکل وبیماری ایجادمی کنه وچه قدرباعث اسیب های جدی وسرطان ها شده پس ما نبایدبگیم این رابطه را تعطیل کنیم.
            چون هستن عده ای که استعداداین بیماری ها را دارند.
            دررابطه انال هم همین قاعده است شایدبرای عده ای مشکل پیش بیادوبرای خیلی ها هم نه.
            پس بهتره ما درسخنان خود از احتمال حرف بزنیم.
            درضمن دوست داشتم مقاله شما را درموردرابطه انال وپیری زود رس وافسردگی مطالعه کنم.
            اگر لطف کنیدممنون خواهم شد.
            البته یه سوال ذهنم را درگیرکرده
            اقای دکتر بادپا گفته بودند این رابطه باعث بی اشتهایی میشه.
            من که پزشک هم نیستم نمی تونم رابطه بی اشتهایی را با رابطه انال چگونه میشه جمع کرد.
            اگر میشه در این مورد هم توضیح بفرمایید.
            البته بنده هم بی جهت حرفی را نمی زنم چون تجربه بنده وبعضی از اشنا ها باعث زیرسوا ل رفتن این تحقیقات علمی شده که تا کنون هیچ یک از این علائم طاهرنشده.
            موفق باشید.

          • سلام..ممنونم از اینکه احترام رو حفظ میکنید…من مقاله ای در این مورد ندارم…گفتم مطالعات ….مقالات از استادهای دیگه است که موجوده…
            فک کنم منظور دکتر بادپا از بی اشتهایی ..در هنگام سکس مقعدی تیپ ایجادی باعث میشه مقداری هوا داخل معده بشه و معده رو پر کنه ..ولی این پر شدن معده تاثیر چندانی در اشتها نداره…اگه توجه کنید من در تمام حرفهام از احتمال گفتم و یقین به کار نبردم…و اراعه مقالات هم به عهده من نیست…چون مدیر این اجازه رو به من نمیده …یک دفعه یک لینک گذاشتم و ایشون به من گوشزد کردن که حق این کار رو ندارم…
            برادرعزیز پزشکان تنها تلاششون بهتر شدن زندگی همه افراد هست…موفق باشید…

          • سلام
            ممنونم اقای دکتر
            رعایت ادب واخلاق وظیفه انسانی هرفرده.
            اما درسته ارائه مقالات وظیفه جنابعالی نیست وحتی اومدن شما به این سایت لطفیه که داریدتا به دیگران کمک کنید.
            اما چرا مدیرسایت مخالف ارائه مقالات است جای تامله!!!
            چون بحث های علمی لازمه.
            اما خواستم پیشنهادی به جنابعالی داشته باشم.شما که با این سابقه کاری وکوله باری از تجربیات پزشکی هستی بهتر نیست برای خودتون یک سایتی ایجادکنی تا بتونی به دیگران خدمت رسانی کنی؟
            اگر امکان وحوصله چنین کاری است انجام بدهید.
            با ارزوی موفقیت های بی شما برای جنابعالی

          • سلام…چند وقت پیش یک سایت داشتم که هکرها نابودش کردن و تمام فایل های موجود در اون رو به سرقت بردند ..دیگه حوصله ندارم این بلا سرم بیاد…راستش من برای مدت محدود داخل ایرانم و بعدش میرم ..شایدم موندم…اومدن من به ایران برای من خیلی گران تمام شد…از تمام بی احترامی هوی که دیدم تا همین امروز که یک خانم هر چی به دهنش اومد به من گفت…و طبق معمول همیشه ما پزشکها گردنمون از مو باریکتر و نباید چیزی بگیم….و همچنین ارزوی کامیابی برای شما و همسر گرانقدرتون…

          • سلام
            ممنون اقای دکتر بنده هم برای شما وهمسر گرامتان ارزوی بهترین ها را می کنم.
            البته جای تاسف است که بعضی از افراداون ظرفیت ها را ندارندوباعث ازردن افراددلسوزمیشن.
            البته شما بزرگوار هستیدوبه بزرگواریتون این افرادکه از روی نادانی حرفی می زنندرا عفو فرمایید.

          • کار برای رضای خدا دلسردی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.