امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / عکس جدید گوهر خیر اندیش پس از تصادف

عکس جدید گوهر خیر اندیش پس از تصادف

عکس جدید گوهر خیر اندیش پس از تصادف

عکس تصادف گوهر خیر اندیش

خبرهایی از تصادف گوهر خیر اندیش عکس لحظه تصادف صحنه فیلمبرداری

عکس تصادف گوهر خیر اندیش

بهروز افخمی پشت فرمان نشسته است، مهدی فخیم‌زاده روی صندلی جلو و گوهر خیراندیش در صندلی عقب دیالوگ می‌گویند، ماشینی از روبرو نزدیک می‌شود، چشمان متعجبِ فخیم‌زاده «شاخ به شاخ» شدن دو ماشین را تعقیب می‌کند…

عکس تصادف گوهر خیر اندیش

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس ویدئویی که اخیرا روی آنتن تلویزیون رفت، هنگام فیلمبرداری صحنه داخل اتومبیل، بهروز افخمی (کارگردان) راننده است و مهدی فخیم‌زاده (بازیگر) روی صندلی جلو نشسته و کمربند ایمنی دارد. صدای گوهر خیراندیش هم شنیده می‌شود که دیالوگ می‌گوید. او روی صندلی عقب نشسته و قرار است در فیلم طوری نمایش داده شود که انگار راننده اوست. صدابردار هم زیر صندلی عقب ماشین خوابیده است.

 

فخیم‌زاده دیالوگ‌هایش را می‌گوید: «تندتر برو، سبقت بگیر». راننده (افخمی)، ماشین نیسان کناری را رد می‌کند، چهره فخیم‌زاده توی هم می‌رود: «ماشین، ا ِا ِا ِاِ …» و دو اتومبیل «شاخ به شاخ» تصادف می‌کنند.

 

فخیم‌زاده و افخمی به دلیل بستن کمربند ایمنی آسیب نمی‌بینند اما خیراندیش که گویا خیلی راحت و بدون بستن کمربند روی صندلی عقب نشسته، در صحنه تصادف به جلو پرت می‌شود و سر و کتفش آسیب می‌بیند. در راه بیمارستان هم گویا مهره‌های کمرش جابه‌جا می‌شود.

 

گوهر خیراندیش پس از بستری شدن در بیمارستان، عمل شده و این روز‌ها در حال ریکاوری و فیزیوتراپی است. سیدجمال ساداتیان – تهیه‌کننده «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» – در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: این بازیگر سینما که هم‌اکنون در منزل به سر می‌برد، احتمالا از آخر هفته جلوی دوربین می‌رود. قرار بود ایشان در دو نقش حضور داشته باشند که با انتخاب بهروز افخمی (کارگردان فیلم) شهین تسلیمی جایگزین یکی از نقش‌های‌شان شده است.

 

«ایسنا» برای نخستین بار عکسی از گوهر خیراندیش پس از سانحه فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» منتشر می‌کند که در زیر می‌بینید. همچنین عکس‌هایی از مهدی فخیم‌زاده در داخل اتومبیل و هنگام تصادف که شب گذشته در «هفت» نمایش داده شد، نیز قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.