امازینگ / فرهنگ و هنر / پرستو صالحی : از عواقب تزریق لب زجر می‌کشم !

پرستو صالحی : از عواقب تزریق لب زجر می‌کشم !

پرستو صالحی : از عواقب تزریق لب زجر می‌کشم !

پرستو صالحی,بیوگرافی پرستو صالحی,عکس های پرستو صالحی,

در این مطلب  گفتگوی پرستو صالحی در برنامه  «کافه سوال» رو مشاهده میکنید !

پرستو صالحی که چند صباحی هست کم کارتر از گذشته شده، در بخش ابتدایی برنامه «کافه سوال» گفت:«فکر می کنم باید یک تیم پزشکی و داور بیاورم که ثابت کنم من عمل جراحی نکرده ام. کسانی که مرا می شناسند می دانند که گونه ام، برای خودم است اما متاسفانه به دلیل اینکه عمل کاشت گونه باب شده، خیلی ها فکر می کنند من عمل زیبایی انجام داده ام.»

وی ادامه داد:«سال هاست بابت این برچسب که می گویند عمل تزریق گونه شبیه گونه پرستو صالحی، عذاب می کشم. این در حالی است که من گونه هایم را تزریق نکرده ام، بلکه قسمت پایین صورتم لاغر شد و استخوان گونه سرجای خودش باقی مانده است و به همین دلیل وقتی لبخند می زنم، فقط گونه هایم معلوم می شود.»

پرستو صالحی,بیوگرافی پرستو صالحی,عکس های پرستو صالحی,

صالحی در پاسخ به این سوال مجری برنامه (مژده لواسانی) که از او پرسید آیا تا به حال عمل زیبایی داشته، گفت:«متاسفانه عمل تزریق لب داشته ام که به هیچ وجه راضی نیستم و هنوز هم دارم عواقبش را پس می دهم.»

وی با بیان اینکه این صحبت ها را صراحتاً جلوی دوربین می گویم، ادامه داد:« بعد از هشت سال، ژلی که در داخل لبم است جا به جا می شود و دردسر های خاص خود را دارد. متاسفانه ژل هایی که در آن سال ها تزریق می شد و همچنین ژل هایی که الان تزریق می شود، عواقب زیادی دارد. شاید این ژل ها الان عواقب منفی خود را نشان دهد اما بعد از سال ها دردسرهای این موضوع نمایان می شود.»

بازیگر «زیر آسمان شهر» با رد کردن ارتباط کم کاری خود با تزریق لب گفت:«این موضوع یک مشکل اداری و کاری بود و من دچار محرومیت کاری بودم. البته این محرومیت انضباطی نبود و به خاطر صراحت لهجه ام بود.»

وی ادامه داد:«جراحی زیبایی فی النفسه چیز بدی نیست به شرط اینکه افراط و تفریط نباشد.من زیاد با مترو رفت و آمد می کنم و در برخوردهایی که با مردم دارم می بینم  موضوع تزریق لب، گونه و مخصوصاً تتو مساله ای است که خیلی رایج شده است.»

پرستو صالحی,بیوگرافی پرستو صالحی,عکس های پرستو صالحی,

در پایان برنامه لواسانی از صالحی پرسید آیا شما هم خواسته اید تتوی ابرویتان را پاک کنید که او جواب داد:«بله، اما متاسفانه تتوی ابرو چیزی است که پاک شدنی نیست.»

کافه سوال برنامه گفت و گو محوری است که جمعه، شنبه و یک شنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می شود. تهیه این برنامه که در فصل اول به موضوع زیبایی و عمل های زیبایی می پرازد، به عهده سهیل سلیمانی است و مژده لواسانی اجرای آن را برعهده دارد.

ضمن اینکه تیتراژ این برنامه تلویزیونی با صدای مبین رسایی از دیشب روی آنتن رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.