امازینگ / سرگرمی / فال روزانه / فال و طالع بینی روز سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲

فال و طالع بینی روز سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲

فال و طالع بینی روز سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲
فال, و, طالع, بینی, روز, سه ,شنبه, ۱۶, مهر, ۱۳۹۲

فال و طالع بینی روز سه شنبه 16 مهر 1392

فروردین:

یک برنامه جدید راه انداخته اید. دهنتان درمورد تمام شلوغی های روز و برنامه هایی که آغاز کرده اید خیلی مشغول شده است و انگار که دارید دیوانه شوید. امروز کمی کار برای انجام دادن دارید. برنامه هایتان را کمی به تعویق بیندازید. در نهایت به انچه که می خواهید و تغییرات لازم خواهید رسید. امروز تمرکزتان را حفظ کنید.

 

اردیبهشت:

امروز مغز متفکر و رهبر تیمتان هستید. کمی ناآرام هستید و امیدوارید که درمورد کارهای تیم تصمیمات اشتباهی نگیرید. شما تجربه ی کافی برای کنترل اوضاع دارید و از پس آن برمی آیید. امشب در خانه استراحت کنید. یکی از اطرافیان برایتان هدیه ای خریده است.

 

خرداد:

دوستی و شبکه های اجتماعیتان امروز خیلی مفید هستند. از روابطتان استفاده کنید و با فرزندانتان درمورد مشکلاتشان صحبت کنید. امروز منعطف باشید و بدانید که برای حفظ ثبات منزلتان نیاز به این دارید که سوال بپرسید، پاسخ ها را بیابید و شکیبا باشید.

 

تیر:

امروز موقعیت این را دارید که در محل کارتان درمورد نقطه نظراتتان بحث کنید. اگر متمرکز و مراقب باشید خیلی موفق خواهید شد. از استعدادهای دیپلماتیک و حس مهربانیتان استفاده کنید. از جروبحث و نزاع با همسر یا معشوقه تان خودداری کنید. به دنبال درمانی برای اضطرابتان باشید.

 

مرداد:

امروز مشکلات  پوستی خود را نشان می دهند. بدلیل مصرف زیاد نوشابه و مواد شیرین میزان قندخونتان زیاد است. آب زیاد بنوشید، می تواند مشکلات مربوط به سلامتیتان را بهتر کند.

 

شهریور:

امروز در حقوقتان کمی تاخیر وجود خواهد داشت. باید آگاه باشید که شرایط اضطراری تمام پس اندازتان را خرج خواهد کرد. خب تعجبی ندارد چون که پس انداز به درد همین مواقع می خورد، یعنی روزهای سخت. اصلا ناامید نشوید، فقط کار کنید تا پس اندازتان را بازیابی کنید.

 

مهر:

اگر امروز تعهدتان را بیشتر کنید، هیجان، لذت و آرامشتان را در زندگی از دست خواهید داد. اگر از نظر جسمی خیلی سرحال هستید باید از این پس از نظر ذهنی هم خودتان را بهتر کنید. امروز از شر رنجش ها و خشمتان خلاص شوید. هنگام عبور از خیابان خوب هردو طرف را نگاه کنید.

 

آبان:

امروز شرایط روحی خوب، توانایی جسمی، و ثبات در عواطفتان خواهید داشت. طالع امروزتان خیلی ایده آل است. سرمایه گذاری های خوبی می توانید انجام دهید و این می تواند آینده تان را تضمین کند. با دیگران سیاست به خرج دهید و از نزاع پرهیز کنید.

 

فال روزانه

آذر:

روابطتان با همسر و فرزندان کمی تنش خواهد داشت. حالا که به شما هشدار دادیم بهتر است که بفهمید واقعا دراطرافتان چه می گذرد. مراقب باشید که تخیلاتتان تا مدتی کار نمیکند. منطقی باشید و عاقلانه رفتار کنید. به داشتن انعطاف خیلی نیاز دارید.

 

دی:

هیچ وقت میزان بسیار زیاد و غیر منطقی پول را وارد هیچ نوع سرمایه گذاری نکنید. باید به آنچه که بدنتان به شما می گوید توجه کنید. اگر مراقب سلامتیتان نیستید خواهیددید که درآینده ای خیلی نزدیک به مشکل برخواهید خورد.

 

بهمن:

امروز کنترل خودتان را حفظ کنید. عوطفتان خیلی متزلزل شده و به طرز عجیب و غریبی غیر معقول رفتار می کنید. هیچ کار غیرمعمول و خارج از شخصیتتان انجام ندهید. اگر اینطور کنید، ممکن است که زندگی عشقیتان متحمل تغییرات اساسی شود و عواقب آن جبران شدنی نباشد.

 

اسفند:

به اعصابتان مسلط باشید. به عبارت دیگر اصلا استرس نداشته باشید. شما برای اطرافیانتان خیلی مهم هستید و امروز با روابطتان با دیگران خیلی کارها دارید که باید انجام دهید. به آنها بفهمانید که چه فکر می کنید. از حس ششم و توانایی های روانیتان استفاده کنید. پاداش کارهایتان را خواهید گرفت.

 زیگیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.