امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / این سه بازیگر زن چگونه مشهور و وارد سینمای ایران شدند؟

این سه بازیگر زن چگونه مشهور و وارد سینمای ایران شدند؟

این سه بازیگر زن چگونه مشهور و وارد سینمای ایران شدند؟

عکس ترانه علیدوستی ,لاله اسکندری , هانیه توسلی

تمام علاقه مندان به سینما دوست دارند بدونند که بازیگران حال سینما چه گونه به این حرفه وارد شدند. بعضی از این بازیگران با بازی در یک پلان درخشیدند و نامی برای خو دست و پا کردند.

 عکس ترانه علیدوستی ,لاله اسکندری , هانیه توسلی

  هانیه توسلی
هانیه توسلی جزو کسانی است که رشته تحصیلی اش با کاری که اکنون انجام می‌دهد، متناسب است. تحصیل کرده ادبیات نمایشی است و کار بازیگری را از تئاتر شروع کرده است تا بالاخره در فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» به کارگردانی مهدی کرم پور، جلوی دوربین می‌رود. تست دادن او در دفاتر مختلف سینمایی آن قدر پیش رفت که تنها یک سال و نیم بعد از آمدنش از همدان به تهران، در مجموعه تلویزیونی «غریبه» بازی کرد.

عکس ترانه علیدوستی ,لاله اسکندری , هانیه توسلی

لاله اسکندری
لاله اسکندری وقتی خیلی بچه بود جلوی دوربین ظاهر شد. عمویش کارگردان و فیلم نامه نویس بود و وقتی او ۵ ساله بود، جلوی دوربین فیلم ۸ میلی متری عمویش رفت تا جرقه بازیگر شدن به سرش بیفتد. چند سال بعد هم در فیلم کوتاه «بازیگر فیلم زن لر» از روح انگیز ساقی نژاد بازی کرد و پایش به سینما و تلویزیون باز شد؛ هرچند درس خواندن او در دانشکده هنر و معماری هم او را به فضاهای هنری نزدیک کرد. سال ۷۸ برای اسکندری سال دیده شدن بود؛ یک نقش کوتاه در «متولد ماه مهر» کافی بود تا لاله اسکندری جا پایش را در سینما محکم کند.

عکس ترانه علیدوستی ,لاله اسکندری , هانیه توسلی

  ترانه علیدوستی
او حالا بازیگر توانای سینماست.

ترانه علیدوستی از طریق کلاس‌های بازیگری وارد سینما شد.
دبیرستانی بود که در کلاس‌های امین تارخ ثبت نام کرد و با معرفی او به صدرعاملی برای نقش ترانه پرنیان، انتخاب شد؛ نقشی که او را در نخستین حضور سینمایی اش به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن رساند.

جالب این جاست که هنوز هم در کلاس‌های بازیگری امین تارخ، فیلم نخستین تست بازیگری ترانه برای تازه واردها پخش می‌شود.

منبع: parsine.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.