امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / چهره کریستین استوارت بعد از شوخی که با او شد + عکس

چهره کریستین استوارت بعد از شوخی که با او شد + عکس

چهره کریستین استوارت بعد از شوخی که با او شد + عکس

چهره کریستین استوارت بعد از شوخی که با او شد + عکس

کریستین استوارت قربانی شوخی من عاشق راب هستم بر روی ماشین کثیفش شد. کریستین آغاز هفته خوبی نداشت، چون یک نفر با این بازیگر هالیوودی شوخی زننده ای کرده، او با اشاره به رابرت پتینسون روی ماشین کثیف کریستین نوشته است: راب عاشقتم

چهره کریستین استوارت

کریستین روز دوشنبه از استودیویی در لس آنجس بیرون آمد، شکی نیست که برای فیلم سه گانه جدیدش Camp X Ray آماده می شود. او در این فیلم در نقش یک دریانورد در ارتش آمریکا بازی می کند که در گوانتانامو مستقر شده است. و درشرایطی که باید نگران کارش باشد ظاهرا کسی می خواهد با این کار رابطه عاشقانه بین او و رابرت را یادآوری کند.

آیا کریستین متوجه نوشته بدخط من عاشق راب هستم شده است؟این بازیگر ۲۳ ساله که در ماه می بعد از ۴ سال با هم بودن از رابرت جدا شده، وقتی که نوشته روی ماشین را دید چهره متعجبی پیدا کرد، در همان زمان پشت فرمان ماشینش نشست و سعی نکرد عصبانیتش را پنهان کند. درحالیکه به نظر می رسید او به یک گروه مزاحم که به این واقعه خجالت آور خندیدند، ناسزا گفته است.

چهره کریستین استوارت بعد از شوخی که با او شد + عکس

آیا کریستین استوارت واقعا رابرت را دوست دارد؟ ماشین او که قطعا این را می گوید.درحالیکه این فرد برای سرگرمی این شوخی زننده را انجام می داده، یک عکاس پاپاراتزی منتظر بود تا از کریستین عکس بگیرد. اما کریستین کمترین توجهی به این عکاس نکرده و درحالیکه فحش می داده سوار ماشین و شده و در را بسته.درحالیکه کریستین و رابرت از دو ماه گذشته در هیچ عکسی با هم دیده نشدند، هیچ کدامشان هنوز این جدایی را تایید نکرده اند، اما چندین منبع گفته اند رابطه آنها به آخر رسیده است.

چهره کریستین استوارت بعد از شوخی که با او شد + عکس

بعد از این اتفاق کریستین در حال رانندگی به سمت شمال هالیوود دیده شد. هفته گذشته رابرت به دوست کریستین رایلی کوگ، بازیگر بلند پرواز و نوه الویس پریسلی پیوست. کسی که در حال رانندگی با رابرت دیده شده اما این دختر وجود رابطه احساسی را تکذیب کرد.فردی به سایت JustJared.com گفت که رایلی با رابرت رابطه ندارد و تایید می کنم که رایلی در هفته گذشته هیچ عکسی نینداخته است.

منبع : ای لیو

۵ دیدگاه‌ها

  1. الان چیشد میگن راب میخواد با اون خواننده انگلیسیه ازدواج کنه …
    درسته؟؟؟ من دارم میمرم توروخدا یکی جواب بده

  2. من عاشق رابرت وکرستینم امیدوارم بازم کنار هم ببینمشون

  3. خوشگله و بازیش خوبه

  4. الان رابرت و کریستن باهم آشتی کردن و نامزدن

  5. من عااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق رابم چون آدم با اخلاق و سنتی هست!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.