امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / مهناز افشار هم خواننده شد !

مهناز افشار هم خواننده شد !

مهناز افشار هم خواننده شد !

مهناز افشار هم خواننده شد !

 مهناز افشار بازیگر سینما هم همانند بازیگران مشهور این عرصه خوانندگی را تجربه کرد.
همچنان گرایش هنرمندان عرصه سینما به سمت موسیقی ادامه دارد و از قرار معلوم محبوبیت و گستردگی مخاطبان دنیای موسیقی، هنرمندان عرصه سینما را بیش از پیش به این وادی سوق داده است.

در همین راستا “مهناز افشار” هم به عنوان همخوان و دکلمه کننده ترانه ها در آلبوم روزبه نعمت اللهی حضور یافت و این عرصه را نیز تجربه کرد.
البته قطعه ای که «مهناز افشار» در آن اشعاری را دکلمه کرده بود، به دلیل دریافت نکردن مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این آلبوم حذف شد و این بازیگر فقط با عنوان تهیه کننده در این‌آلبوم حضور یافت.
آلبوم نعمت اللهی قرار بود با نام “رویای روزهای بارانی” با ۱۳ قطعه با اشعاری از مولانا، نیما یوشیج، مهدی اخوان ثالث، میثم یوسفی، لیلا رضایی، حسین غیاثی، مسرور نعمت الهی و شاهکار بینش پژوه و با حضور موزیسین هایی چون رضا تاجبخش، فردین قره گزلو، پیام قربانی و مرتضی ساعدی منتشر شود.
بخشی از درآمد این اثر که سیزده قطعه با نام های «مست و دیوانه»، «زخم»، «شبم سیاه و روزم سیاه»، «داروگ»، «زود بر می گردم»، «بارون گرفته حالمو»، «خدا نگهدار»، «قاصدک»، «رویای بارانی»، «تیر»، «شال»، «او» و «تردید» دارد، به انجمن حمایت از کودکان بی‌سرپرست اختصاص یافت.
بنابراین اتفاقاتی از این دست در آینده بیشتر رخ می دهد و بازیگران صاحب نام دیگری هم وارد این عرصه خواهند شد همانگونه که تاکنون چهره های مشهور سینمایی عرصه ی موسیقی را تجربه کردند.
اما دلیل تمایل این هنرمندان برای خواننده شدن عجیب به نظر می رسد؛ چرا که آنان در وادی شهرت چیزی کم ندارند و چرایی تمایل به حضور در دنیای موسیقی زیاد مشخص نیست البته حضور چهره های سینمایی در آلبوم خوانندگان به آنان در موفقیت بیشتر کمک می کند، هنر هم حد و مرزی برای تقسیم بندی های این شکلی قائل نیست.

 

 

مهناز افشار هم خواننده شد !

مهناز افشار هم خواننده شد !

مهناز افشار هم خواننده شد !

مهناز افشار هم خواننده شد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.