امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / اعتیاد بازیگر جوان هالیوود همه راعاصی کرد+عکس

اعتیاد بازیگر جوان هالیوود همه راعاصی کرد+عکس

اعتیاد بازیگر جوان هالیوود همه راعاصی کرد+عکس

لیندسی لوهان

 این هنریپیشه جوان و مشهور هالیوودی در طول دوره ترک اعتیاد خود ، بیشتر وقتش را با بازدید از وب سایتهای مختلف و خرید کردن از آنها سپری می کرد و اغلب روزها حدود ۵ هزار دلار پول خرج می کرد.

لیندسی لوهان

“لیندسی لوهان” هر روز حدود ۵ هزار دلار خرید می کرد و بیشتر این پول را برای خرید لباس صرف می کرد که همین امر سبب گردید این کار برای او عادت شده بود و وی اعتیاد شدیدی به خرید اینترنتی پیدا کند.
خریدهای اینترنتی این بازیگر زیباروی هالیوودی و بسته هایی که هر روز برای او به مرکز ترک اعتباد می آوردند آنقدر زیاد بود که هم پرسنل این مرکز و هم بیماران را خسته کرده بود.
این منبع خبری در ادامه گفت: در واقع خریدهای “لیندسی” آنقدر زیاد بود که کلینیک دیگر جایی برای نگهداری از خریدها ی او نداشت و به همین دلیل به او گفته شد که دیگر نمی تواند خرید کند.
وی در این مدت از یک مرد فوق العاده پول دار در شهر نیویورک صحبت می کرد که به او اجازه داده بود از کارت اعتباریش استفاده کند.
ما هرگز از او سئوال نکردیم که این مرد کیست و چرا این کار را برای او انجام می دهد اما به نظر می رسد که لیندسی در خرج کردن پولهای این مرد تردیدی به خود راه نمی داد و بدون نگرانی و دودلی هرچه دلش می خواست می خرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.