امازینگ / اخبار / اخبار هنرمندان / این بازیگر زن هم مدعی ازدواج با تام کروز شد

این بازیگر زن هم مدعی ازدواج با تام کروز شد

این بازیگر زن هم مدعی ازدواج با تام کروز شد + عکس

این بازیگر زن هم مدعی ازدواج با تام کروز شد + عکس

یکی از اعضای سابق فرقه ساینتولوژی که اهل نروژ است ادعا می کند در سال ۲۰۰۵ به عنوان همسر احتمالی تام کروز از سوی کلیسا انتخاب و مورد تفحص قرار گرفته است. در مقاله ای که در یک مجله استرالیایی ویژه بانوان با نام  روز زن به چاپ رسیده، آنت ایرن یوهانسن که تا  سال ۲۰۱۰ در کلاس های آموزش این فرقه شرکت می کرد به روشنی خاطرات خود از روزهای تفحص مسوولان این کلیسا را در سال ۲۰۰۵ به خاطر داشت.

یوهانسن زمانی که ۲۷ ساله بود و در پایتخت دانمارک تحصیل می کرد، توسط مسوولان مرکز این فرقه در کپنهاگ سوال و جواب شد. برای یوهانسن این سوالات عجیب و غریب بود . آنها پرسش های بسیار شخصی از او پرسیدند و از او خواستند که یک برگه ی اسقاط حق خود را امضا کند تا هیچ گاه درباره این موضوع حرف نزند.

یوهانسن می گوید که آنها سوالات بی شماری درباره پس‌زمینه خانواده و زندگی ام و کارهایی که برای فرقه انجام داده بودم ،پرسیدند .آن دوران حرف تام کروز نقل مجالس بود. وی برای مراسم اهدای جایزه نوبل به نروژ آمده بود. حتی مردی گمنام با من تماس گرفت و کلی ازم سوال پرسید. یوهانسن در ادامه می گوید بعد از این مصاحبه دیگر خبری از مسوولان نشد. ادعاهای یوهانسن توسط یکی از اعضای پیشین فرقه مورد تایید قرار گرفته است که خود در موارد مشابه  دیگری  مسوولیت های در این تفتیش ها داشته است.

این عضو سابق می گوید سوال هایی که از یوهانسن پرسیده اند شبیه سوال های موارد دیگر است و قطعا این زن را برای ازدواج با تام کروز در نظر داشته اند. سال گذشته نازنین بنیادی این ادعا را مطرح کرد که به عنوان همسر احتمالی تام کروز از سوی کلیسای این فرقه انتخاب شده و مورد تفحص قرار گرفته بود.ادعای بنیادی سال گذشته سر وصدای زیادی را برپا کرد. این دومین زنی  است که شجاعت داشته و پرده از رازهای این فرقه انحرافی برداشته است. جالب آنکه کلیسای ساینتولوژیست ها درباره این ادعاها سکوت اختیار می کند.

منبع : کافه سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.